Elfogadhatatlan

Kukorica Csárda BalatonberényKukorica Csárda Balatonberény a térképen

Szörnyű 2015. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. július 21.
Július 19-én vasárnap 2 órakor ebédelni mentünk a csárdába, már nem sok vendég volt, a pincér tájékoztatott, hogy kb. 1/2 óra várakozási idő, mi ezt vasárnap révén természetesnek találtuk, gondoltuk addig iszunk valamit. A pincér eltűnt, személyesen hajtottam fel a belső régióban, hogy legalább a rendelést vegye fel. Nagy nehezen felvette az ital és étel rendelést. Bográcsgulyást, palacsintát, rántott pontyot, petr. burgonyát, salátát rendeltünk és italt. A pincér kb. 20 perc múlva előkerült, közölte, hogy a halászlé elfogyott. Miután kiderült, hogy mi azt nem is rendeltünk, mondta, hogy mázlisták vagyunk vagyunk, az ital rendelésünk újabb sürgetésünkre kb. 20 perc múlva megérkezett. Ekkor már a mi asztalsorunkon csak egy asztalnál ebédeltek. 1,5 órai várakozás után hozták az ételt. A rántott ponty adagban egy szelet sem volt, tört maradvány kirántva (1.590,-Ft-ért), a krumpli ízetlen, félig fővetlen. 4 órakor tudtunk távozni, nagyon elégedetlenül, többet ebbe az étterembe nem kívánunk menni, de meggondoljuk, hogy más településen lévő Kukorica csárdát merjünk e választani.
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Gyenge

Kukorica Csárda további értékelései

2020.07.22családjával
Zalakarosról hazafelé álltunk meg egy rövid fürdőzésre, és mivel itt ért az ebédidő egy ebédet is megejtettünk az étterembe. Nagy elvárásink nem voltak a hellyel kapcsolatban, de igy is hatalmas csalódásban volt részünk. A hely kínálata a hagyományos balatoni étlapnak felel meg, átlagos...
2018.09.25a párjával
Szeptember elején, nyári melegben hétköznap az Őrségből hazafelé tartva Balatonberényben megálltunk strandolni és ebédelni. A strandon már csak ez az egy étterem volt nyitva, így 3 év múlva újra ettünk itt. A kiszolgálás gyors volt, de olyan semmilyen, nem volt szívélyes, az ételek jó közepesek,...
2015.08.20a párjával
Az évek alatt többször megfordultunk az étteremben, általában a kedvezményes menükből szoktunk választani. Régebben este is volt menü, idén már csak a déli órákban. 1000-1200 Ft-ért 5-6 féle menü közül lehet választani. A menü ételekre nem kellett sokat várni, a kiszolgálásra különösebb panaszunk...
Balatontourist Berény Naturista Kemping Balatonberény - Napi árak önellátással
Napi árak önellátással
05.10-09.23.
Balatontourist Berény Naturista Kemping Balatonberény
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel