Isteni vacsora egy nagyszerű helyen

Kis Szieszta Étterem és Panzió BalatonboglárKis Szieszta Étterem és Panzió Balatonboglár a térképen

Kiváló 2016. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 17.
Múlt csütörtökön vacsoráztunk itt a párommal. A teraszon kaptunk helyet, nagyon hangulatos, és bár sokan voltak, érthetően, mégis meg van az intimitás. A kiszolgálás tökéletes volt, a pincérek kedvesek, gyorsak és alaposak, felkészültek. Mindketten harcsapaprikást kértünk, és a legjobb döntésnek bizonyult. Finom volt, az egyik legjobb, amit ettem. Az italok is finomak, a panyolai szilvapálinka is valami csodás volt. Egy dologtól féltem picit, írták, hogy élőzene van bizonyos napokon. Ez nekünk annyira nem szokott bejönni, de itt egy gitárral, nagyon hangulatos zenét kaptunk. Összességében nagyon meg voltunk elégedve, és mivel rendszeresen megfordulunk Bogláron, biztos, hogy törzsvendégek leszünk.
Kis Szieszta Étterem és Panzió Balatonboglár - Étel/italKis Szieszta Étterem és Panzió Balatonboglár - Étlap/itallapKis Szieszta Étterem és Panzió Balatonboglár - Belső

Kis Szieszta Étterem és Panzió további értékelései

2019.08.21gyerekekkel
Az Erzsébet utcában volt a szállásunk a Melinda Apartmanban és egy reggel elsétáltam az étteremig, hogy megnézzem az étlapot, illetve az árakat. Az első pillanatban felkeltette a figyelmemet az óriás rántott szelet. Este meg is látogattuk a helyet és megkóstoltuk az említett ételt, ami nagyon...
2019.08.07családjával
Udvarias volt a kiszolgálás, a pincérek kedvesek, figyelmesek. Az ételek nagyon ízletesek voltak, az adagok bőségesek. Évek óta ismerjük ezt az éttermet, a színvonal még jobb, mint valaha! Köszönjük! A meleg almás pite vanília fagylalttal méltó koronája volt a vacsorának.
2018.09.21a párjával
Szeptember 17-én egy finom ebédet fogyasztottunk el ebben a hangulatos étteremben, a Kis Sziesztában.Egy kicsit eldugott helyen van, de érdemes felkeresni. Az étel bőséges, a kiszolgálás kifogástalan. A pincér kedves volt. Az abrosz és az evőeszközök tiszták voltak. Menüt ettünk. A húsleves...
H55 Balatonlelle Apartmanházak - Augusztus 20.
Augusztus 20.
08.15-20.
H55 Balatonlelle Apartmanházak
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással