Vitti étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Vitti értékeléseit!

Olvasd el Vitti étterem értékeléseit!

Vitti értékelései

Finom ebéd Hajdúszoboszlón -

Admirális Halászcsárda Hajdúszoboszló

2019. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. június 17.
Nyaralásunk első napján ebédre tértünk be az étterembe. Nagyon hangulatos kerthelyisége van, ahol a levegő is mozog. A kiszolgálás nagyon kedves volt. Az ételek nagyon finomak voltak. Harcsapaprikást ettem túróscsuszával. A haknak nagyon finom íze volt. Ahogy láttam, menüt is kínál az étterem, teljesen elfogadható áron.
Igényes szép étterem, finom ételek -

Nelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló

2019. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. június 17.
Az étterem nagyon szép, igényesen kialakított hely. Kétszemélyes haltálat ettünk, ami nagyon finom és bőséges volt. Nem tudtuk megenni, akkora adag volt, és a pincér kérésünkre simán becsomagoltatta a maradékot. Nagyon kedves kiszolgálásban volt részünk. A sütemények, fagyik is nagyon jól néznek ki. Biztos, hogy ha Hajdúszoboszlón járunk, újra elmegyünk ide enni.
Finom pizza, kedves kiszolgálás -

Local Korner - Szondi utca Budapest

2018. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. június 2.
A Nagykőrúton lakunk, így ha pizzát szeretnénk, egyértelműen innen rendeljük, illetve várároljuk. Soha nem csalódtunk még. A pizza tésztája tökéletes,a feltéteket én válogathatom össze, így mindig olyan a pizzám, amilyennek szeretném. Telefonon megrendeljük, utána érte kell menni. Ez az egyetlen hiányosság, hogy nincs házhozszállítás, legalább itt a környéken.
Ha éhes vagy, megfelel -

Korzó Ételbár Debrecen

2018. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. június 2.
A gyorsétterem jellegű Korzó nagyon szép helyen, a templom oldalában van. Egy gyors ebédre vagy vacsorára teljesen megfelelő. A kiszolgálás kicsit lassú és személytelen, de sokan vannak, így érthető. Fish and chipset kértünk tartármártással. A hal nagyon finom volt, bár elég kicsi, a krumpli a hagyományos fagyasztott krumpli, de nem volt rossz.
Isteni haltál -

Leveles Csárda Debrecen

2018. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. június 2.
Kiváló ebédet ettünk az étteremben. Kétszemélyes haltálat választottunk. A harcsa, pisztráng és a ponty is tökéletesen volt elkészítve. A köret, sült burgonya és grillezett zöldségek, nagyon finomak voltak. Az étterem kerthelyisége hangulatos, árnyékos, kellemes. A kiszolgálás is tökéletesen rendben volt. Az árak nem elszálltak, megfizethetőek.
Nagyon finom halas ételek -

Keszegsütő Debrecen

2018. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. június 2.
Nagyon aranyos kis hely. A berendezés nagyon tetszett, a kiszolgálás is teljesen rendben volt. Keszeget és haltepertőt (mindent frissen sütnek) ettünk, kulimásszal, és valami brutál finom kenyérrel, házi savanyúsággal. Az árak nem alacsonyak ugyan, de a minőséget meg kell fizetni. Hétköznap délután voltunk, elég sokan voltak, amit meg is értek, mert tényleg finomak a halak.
2017. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 18. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Ebédre tértünk be az étterembe, és nem bántuk meg. Nagyon finom volt a kacsamell, és a páromnak is nagyon ízlett a csülök. A kiszolgálás is nagyon kedves. A felszolgáló maradéktalanul profin végezte a munkáját. Nem maradt el azt érdeklődés sem, hogy elégedettek voltunk-e. A környezet, a skanzen jelleg pedig egyszerűen gyönyörű.
Velős pirítós -

Stég Pub & Pizzéria Tihany

2017. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 18.
Kellemes hely Tihany központjában. Jó a konyhája, a velős pirítós is finom, bár talán kicsit több velő lehetne rajta. A z étterem és a mellékhelyiség is tiszta, erre nagyon figyelnek. A kerthelyiség kellemes, árnyékos, így a nagy hőségben is élvezhető az étkezés. A kiszolgálás jó, bár egy kicsit több mosoly beleférne a hölgyek részéről.
2017. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 18.
Évek óta ismerjük a borozót, rendszeresen visszajárunk. A kezdeti jó érzés azonban lassan kezd alábbhagyni. Ugyan a velős pirítós maradt a régi, és isteni finom, de a kiszolgálás rengeteg kívánnivalót hagy maga után. Unott, mosolytalan pincérek, ott felejtett vendégek, koszos asztalok. Jövőre meggondolom, hogy érdemes e újabb próbát tennünk.
Isteni vacsora egy nagyszerű helyen -

Kis Szieszta Étterem Balatonboglár

2016. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2016. augusztus 17. - 3 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Múlt csütörtökön vacsoráztunk itt a párommal. A teraszon kaptunk helyet, nagyon hangulatos, és bár sokan voltak, érthetően, mégis meg van az intimitás. A kiszolgálás tökéletes volt, a pincérek kedvesek, gyorsak és alaposak, felkészültek. Mindketten harcsapaprikást kértünk, és a legjobb döntésnek bizonyult. Finom volt, az egyik legjobb, amit ettem.