Vitti étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg Vitti értékeléseit!

Olvasd el Vitti étterem értékeléseit!

Házias és finom ételek, nagyszerű kiszolgálással -

Nótafa Vendéglő Budapest

2020. januárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. augusztus 26.
Nagyszerű hely, finom, házias ételekkel, és profi kiszolgálással. Házassági évfordulót ünnepeltünk az étteremben. Mindennel meg voltunk elégedve, nagyszerű estében volt részünk. Az adagok bőségesek, és szó nélkül csomagolják be a megmaradt ételt. A pincérek nagyon kedvesek. A kerthelyiség is nagyon hangulatos. Időben kell asztalt foglalni, mert nagyon népszerű az étterem.
Finom ebéd Hajdúszoboszlón -

Admirális Halászcsárda Hajdúszoboszló

2019. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. június 17.
Nyaralásunk első napján ebédre tértünk be az étterembe. Nagyon hangulatos kerthelyisége van, ahol a levegő is mozog. A kiszolgálás nagyon kedves volt. Az ételek nagyon finomak voltak. Harcsapaprikást ettem túróscsuszával. A haknak nagyon finom íze volt. Ahogy láttam, menüt is kínál az étterem, teljesen elfogadható áron.
Igényes szép étterem, finom ételek -

Nelson Pub Étterem & Cukrászda Hajdúszoboszló

2019. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. június 17.
Az étterem nagyon szép, igényesen kialakított hely. Kétszemélyes haltálat ettünk, ami nagyon finom és bőséges volt. Nem tudtuk megenni, akkora adag volt, és a pincér kérésünkre simán becsomagoltatta a maradékot. Nagyon kedves kiszolgálásban volt részünk. A sütemények, fagyik is nagyon jól néznek ki. Biztos, hogy ha Hajdúszoboszlón járunk, újra elmegyünk ide enni.
Finom pizza, kedves kiszolgálás -

Local Korner - Szondi utca Budapest

2018. áprilisban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. június 2.
A Nagykőrúton lakunk, így ha pizzát szeretnénk, egyértelműen innen rendeljük, illetve várároljuk. Soha nem csalódtunk még. A pizza tésztája tökéletes,a feltéteket én válogathatom össze, így mindig olyan a pizzám, amilyennek szeretném. Telefonon megrendeljük, utána érte kell menni. Ez az egyetlen hiányosság, hogy nincs házhozszállítás, legalább itt a környéken.
Ha éhes vagy, megfelel -

Korzó Ételbár Debrecen

2018. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. június 2.
A gyorsétterem jellegű Korzó nagyon szép helyen, a templom oldalában van. Egy gyors ebédre vagy vacsorára teljesen megfelelő. A kiszolgálás kicsit lassú és személytelen, de sokan vannak, így érthető. Fish and chipset kértünk tartármártással. A hal nagyon finom volt, bár elég kicsi, a krumpli a hagyományos fagyasztott krumpli, de nem volt rossz.
Isteni haltál -

Leveles Csárda Debrecen

2018. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. június 2.
Kiváló ebédet ettünk az étteremben. Kétszemélyes haltálat választottunk. A harcsa, pisztráng és a ponty is tökéletesen volt elkészítve. A köret, sült burgonya és grillezett zöldségek, nagyon finomak voltak. Az étterem kerthelyisége hangulatos, árnyékos, kellemes. A kiszolgálás is tökéletesen rendben volt. Az árak nem elszálltak, megfizethetőek.
Nagyon finom halas ételek -

Keszegsütő Debrecen

2018. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. június 2.
Nagyon aranyos kis hely. A berendezés nagyon tetszett, a kiszolgálás is teljesen rendben volt. Keszeget és haltepertőt (mindent frissen sütnek) ettünk, kulimásszal, és valami brutál finom kenyérrel, házi savanyúsággal. Az árak nem alacsonyak ugyan, de a minőséget meg kell fizetni. Hétköznap délután voltunk, elég sokan voltak, amit meg is értek, mert tényleg finomak a halak.
2017. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 18. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Ebédre tértünk be az étterembe, és nem bántuk meg. Nagyon finom volt a kacsamell, és a páromnak is nagyon ízlett a csülök. A kiszolgálás is nagyon kedves. A felszolgáló maradéktalanul profin végezte a munkáját. Nem maradt el azt érdeklődés sem, hogy elégedettek voltunk-e. A környezet, a skanzen jelleg pedig egyszerűen gyönyörű.
Velős pirítós -

Stég Pub & Pizzéria Tihany

2017. augusztusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 18.
Kellemes hely Tihany központjában. Jó a konyhája, a velős pirítós is finom, bár talán kicsit több velő lehetne rajta. A z étterem és a mellékhelyiség is tiszta, erre nagyon figyelnek. A kerthelyiség kellemes, árnyékos, így a nagy hőségben is élvezhető az étkezés. A kiszolgálás jó, bár egy kicsit több mosoly beleférne a hölgyek részéről.
2017. augusztusban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2017. szeptember 18.
Évek óta ismerjük a borozót, rendszeresen visszajárunk. A kezdeti jó érzés azonban lassan kezd alábbhagyni. Ugyan a velős pirítós maradt a régi, és isteni finom, de a kiszolgálás rengeteg kívánnivalót hagy maga után. Unott, mosolytalan pincérek, ott felejtett vendégek, koszos asztalok. Jövőre meggondolom, hogy érdemes e újabb próbát tennünk.