Szép helyen van, kár a sok hibáért.

Paletta Bistrobar & Vinoteca BalatonboglárPaletta Bistrobar & Vinoteca Balatonboglár a térképen

Gyenge 2017. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 23.
Tavaly voltunk itt először. Nagyon sokat vártunk az ételre . 3 asztaltársaság is távozott ezalatt a kb. 1 óra alatt, mert nem volt türelmük/idejük kivárni amíg kiszolgálják őket.
Mi kitartóak voltunk.
A padok kényelmetlenek, a személyzet fásult, és cseppet sem kedves.
Az étel átlagos. (A hamburger tényleg marhahúsból készült,de kevés fűszerrel, a sav.ubi és a sült bacon , lilanagyma viszont remek ötlet!!!!)

Idén is adtunk egy esélyt a helynek.
Az idei csapat udvariasabb. A kiszolgálás viszont valószínűleg azért gyorsabb,mert alig van vendég!! ( Rajtunk kívül -főszezonban, este 7-és 8 óra között- 2 asztalnál ültek.)
A Balaton parti elhelyezkedés sokat dob a hangulaton, a kikötő és a víz látványa szép!

A gondot az jelentette, hogy a hambi és a sült burgonya is hideg volt!!! ( az étlap szerint azért kell várni, mert frissen készül minden!) Azzal indokolták -amikor udvariasan szóvá tettük-, hogy amúgy is meleg van!!!

A mosdók tisztasága hagy kívánni valót maga után, a poharak foltosak voltak.
Tisztaság:Gyenge

Paletta Bistrobar & Vinoteca további értékelései

2018.06.28egyedül
Az ételről sajnos nyilatkozni nem tudok......odáig nem jutottunk. Az egységbe belépve illemtudóan, hangosan köszöntem, ahogy azt gyermekkoromban tanították .....úgy látszik csak nekem, mert senki sem viszonozta (pedig a pultnál vígan társalgott az egyenpólós népes társaság ). A második asztalnál,...
2016.07.26családjával
Családdal eldöntöttük, hogy elnézünk Balatonra egy gasztronómiai túrára. A déli partra mentünk, megnéztük az interneten, hogy mely helyeket ajánlják. Délen sokkal kevesebb a különleges étterem/bisztró mint Északon, de egyet azért találtunk, a Palettát. Izgatottan vártam milyen lehet a bazalt...