Átlagos pizzéria

Arany Csillag Pizzéria BalatonfüredArany Csillag Pizzéria Balatonfüred a térképen

Átlagos 2019. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. július 28.
Nekem annyira nen tetszett, mint ahogy az előttem értékelők jellemezték. Maga a helyiség nem túl nagy, érdemes előre foglalni, mert nincs hely. A családomnak egyébként ízlett a tészta, amit rendeltek, én a pizzától nem voktam elájulva mással összehasonlítva.
Ami nekem fura volt, hogy hétköznap, a nyár kellős közepén este 8 után azt mondták, hogy csak fél 9-ig van konyha...így akkor inkább elmentünk egy valódi családias étterembe, ahol még akár este 10-kor is szívesen láttak.
Másik alkalommal pedig rossz időben tele volt belül, és telefonon azt mondták, hogy, ha akarunk kint még leülhetünk, de nincs semmi, úgyhogy, ha esne, akkor így jártunk.

Arany Csillag Pizzéria további értékelései

2018.06.22családjával
Csak jót tudok mondani erről a helyről. Szép, tiszta, kulturált, udvarias kiszolgálás és isteni finom ebéd. Szívből ajánlom mindenkinek!
2017.08.17gyerekekkel
Gyors,kedves,figyelmes kiszolgálás. Finom, bőséges ételek. Az árak elfogadhatóak. Mikor mi itt jártunk teltház volt, biztosítottak asztalt, de az asztal foglaltsága miatt gyorsan kellett megvacsoráznunk. A gyors kiszolgálás miatt ez nem okozott problémát. Ha valaki Füreden jár bátran ajánlom...
2017.01.25a párjával
Párommal vacsoráztunk itt egy rögtönzött ötlettől vezérelve az évfordulónkon. Pár órával korábban foglaltuk az asztalt estére, mégis tettek extra gyertyát és díszt az asztalunkra és elszeparáltak minket kicsit a többi vendégtől, hogy meghittebben tölthessük el a vacsoránkat...wow! Az étterem...