Továbbra is jól főznek

Balaton Étterem BalatonfüredBalaton Étterem Balatonfüred a térképen

2016. júliusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 1.
Pontosan 1 éve jártunk itt, és a pozitív tapasztalatok alapján Füreden járva újra, ismét ide mentünk vacsorázni.
Az ételek elkészítése most is nagyon gyors volt, az ételek továbbra is nagyon finomak és bőségesek voltak. Egyetlen negatívum ért minket, de bízom benne, hogy az étterem is olvassa, így biztos vagyok benne, hogy javítani fog ezen az étterem: ez pedig a dohányzás. A teraszon, balatoni panorámás boxban szerettünk volna étkezni, így ide is ültünk le.
Legnagyobb megdöbbenésünkre a boxok melletti pizzasütő mellé, közvetlenül a boxok mellé járnak ki dohányozni nemcsak a pizzasütő dolgozói, hanem a többi pincér is. Minket, nemdohányzókat nagyon zavar a dohányfüst még étkezésen kívül is, nemhogy étkezéskor. A többi asztalnál ülőtől is hallottuk, hogy nagyon őket is nagyon zavarja a fojtó dohányfüst. Panaszunkat a pincérünknek is elmondtuk udvariasan, aminek lett is eredménye, de szerintem itt a dohányzást folyamatosan tiltani kellene. Nem is értem, hogy alakult ki, hogy a vendégek között dohányozzanak a pincérek, mikor hátul a mosdóknál lévő hátsó kijáratnál tökéletese el tudnának szeparálódni a dohányzó alkalmazottak. Jobb híján a tisztaságot pontoztam le emiatt.

Balaton Étterem további értékelései

2022.03.23a párjával
Tökéletes hely, tökéletes helyszínen! Az ételek kifogástalanok, a kiszolgálás a lehető legudvariasabb, az étteremből nyíló balatoni kilátás pedig utánozhatatlan. :) Nagy élmény szezonon kívül is, számomra a nyáron jellemző,Tagore sétányon hömpölygő tömeg nélkül feledhetetlen élmény volt az itteni...
2021.06.28kollégákkal
A hétvégén jártam itt kollégákkal, hatalmas forgalom volt végig a sétányon, egyedül itt tudtak helyet szorítani 6 főre. Kedves, segítőkész pincéreket,ételkülönlegességeket, szép, igényes tálalást kaptunk, megfelelő ár-érték arányban. Várni is alig kellett szinte és hozták a friss ételeket. Csak...
2019.02.24családjával
Téli ottjártunkkor családias hangulat fogadott, a rendelt ételeket időben és forrón, frissen hozták ki. Az ételek nagyon ízletesek voltak, a kiszolgálás kedves és gyors volt. Egyetlen problémánk az volt, hogy így télen nincs eléggé kifűtve a hely, hősugárzókkal oldják meg a fűtést, több mint egy...