A hely jó a étel kevés és íztelen

Baricska Csárda BalatonfüredBaricska Csárda Balatonfüred a térképen

Átlagos 2018. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. június 19.
Először jártunk ezen a helyen, már többször hallottunk róla gondoltuk ideje megnézi. A megközelíthetősége egyszerű, de nincs kitáblázva, így azt hittük, hogy bonyolultabb lesz. Az egész helynek jó hangulata van különösen a szőlő lugas,tetszett, ahogy fel van futtatva, és ez adja a terasz lefedettségét. A pincérek nagyon barátságosak voltak,ezt kiemelném, mert én csak ezért ajánlanám ezt a helyet másoknak, illetve még magáért a helyért. Mi egy kétszemélyes tálat rendeltünk, ami tulajdonképpen egyszemélyesnek volt tekinthető, ami meglehetősen íztelen volt, amit azzal magyaráztak, hogy ők csak természetes anyagokkal dolgoznak, ízfokozókat nem használnak, de szerintem a só a fokhagyma, a bors is azok Stb. Az adag erdélyi fatányéros méretű, volt amit régebben sok vendéglőben bugylibicskával szolgáltak fel.(a gyerekek nagy örömére) Ez az étel mára teljesen kikopott. Továbbá azt is hiányolom,hogy szinte mindegyik étteremben ugyanazon édességeket lehet kapni Somló, Palacsinta Stb csak más minőségben. Egy ilyen helyen illene, magyaros ételek adni, nagyon jó alapanyagokból, nagy adagot felszolgálni. A magyar gasztronómia meg van zavarodva, mára eltűntek a jó magyar csárdák, pecsenye sütők és jöttek helyettük a street food-os jó drága kaják, persze ez is kell, mert van rá igény,de azért ha az ember betér egy csárdába akkor azért megy, hogy azokat az ételeket kapja ami oda illik. Összegzésként a hely jó a pincérek jók az étel kevés és íztelen.

Baricska Csárda további értékelései

2022.08.18családjával
Rendelés után 1 órával kaptunk üzenetet arról, hogy nem fogják kihozni azt, így se nem kaptunk még a rendelésüket, de még a pénzünket se utalták vissza. (Foodpanda)
2021.09.20egyedül
Gyerekkoromban, kb. 60 éve, állandó családi program volt, hogy minden évben felkerekedünk Balatonszabadiból és Siófokról átmegyünk hajóval Balatonfüredre, ott ebéd a Baricska Csárdában, nevelőapám halászlét, természetesen, szóval nekem ez egy ilyen emlék. Sokszor elmentem már errefelé azóta is,...
2019.09.17a párjával
A párommal egy szombati nyári estén vacsorázni jöttünk ide. Megtetszett nekünk a nyitott, egyedi hangulatú terasz és a pazar kilátás a Balatonra. Hangulatos élő zene volt. Humoros, kedves és segítőkész személyzet fogadott minket. A pincérek nagyon udvariasak voltak, kéréseinket maradéktalanul,...