Egy finom ebéd.

Halászkert Étterem BalatonfüredHalászkert Étterem Balatonfüred a térképen

Kiváló 2020. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 17.
Egy hangulatos hely. Figyelmes kedves kiszolgálás. Nagyon finom ételek. Ebédre tértünk be az étteremben. Nagyon jó választás volt. Nagyon finom halételeket ehetünk. Kár lett volna kihagyni.
Halászkert Étterem Balatonfüred - Étel/italHalászkert Étterem Balatonfüred - Étel/italHalászkert Étterem Balatonfüred - Étel/ital

Halászkert Étterem további értékelései

2022.09.15a párjával
Először jártunk a Balatonfüredi Halászkertben. Ebédelni akartunk és ott sétáltunk a közelben. Megnéztük az étlapot és beültünk a teraszra. Nagyon kedves kiszolgálás, finom ebéd. Megfelelő árral. Tiszta rendezett volt a terasz.Ajánlom másoknak is .Ha újra arra járok biztosan betérek ismét.
2022.02.24a párjával
Hatalmas hodály étterem, láthatóan semmit sem költöttek a berendezésre vagy 20 éve. Az étlapválaszték is hatalmas, mivel halétterem, halat rendeltünk. Pontyhalászlé: lehet választani, hogy üresen, tésztával, halfilével... kéred. Én belsőséggel rendeltem. Kis bográcsban érkezett, alatta akkora...
2021.08.14a párjával
Szuper a kiszolgálás!!! Nem gondoltuk volna, hogy előételként kacsamájat eszünk, de nagyon szivélyes volt a kínálás, hát megkóstoltuk!! Nem bántuk meg!!!! Rendkívül finom az étel!!!! Nagyon jó hangulatban lehet Nagyon finom, jól elkészített ételeket elfogyasztani!!! Köszönjük az élményt!!!!