Retro étterem, közepes ételekkel.

Halászkert Étterem BalatonfüredHalászkert Étterem Balatonfüred a térképen

Átlagos 2022. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. február 24.
Hatalmas hodály étterem, láthatóan semmit sem költöttek a berendezésre vagy 20 éve. Az étlapválaszték is hatalmas, mivel halétterem, halat rendeltünk. Pontyhalászlé: lehet választani, hogy üresen, tésztával, halfilével... kéred. Én belsőséggel rendeltem. Kis bográcsban érkezett, alatta akkora adag égőpaszta, hogy 1 perc múlva már forrt a lé az asztalon. Alig tudtam eloltani. A halászlé bántóan pirospaprikás, szinte már kesernyés, a belsőség nagy adag és finom. Túrós csusza szalonnapörccel: az érezhetően frissen főtt tészta hidegen (nyomokban langyosan) érkezik, szerintem folyó víz alá tették tálalás előtt. Egyébként jó lett volna. A kiszolgálás gyors és kedves. Az árak a minőséghez képest túlzóak. Az étlapon nem láttam szervízdíjat feltüntetve, ennek ellenére szerepelt a számlán, de utánaszámolva láttam, hogy nem pluszba adták hozzá, hanem az étlap árai már tartalmazták.

Halászkert Étterem további értékelései

2022.09.15a párjával
Először jártunk a Balatonfüredi Halászkertben. Ebédelni akartunk és ott sétáltunk a közelben. Megnéztük az étlapot és beültünk a teraszra. Nagyon kedves kiszolgálás, finom ebéd. Megfelelő árral. Tiszta rendezett volt a terasz.Ajánlom másoknak is .Ha újra arra járok biztosan betérek ismét.
2021.08.14a párjával
Szuper a kiszolgálás!!! Nem gondoltuk volna, hogy előételként kacsamájat eszünk, de nagyon szivélyes volt a kínálás, hát megkóstoltuk!! Nem bántuk meg!!!! Rendkívül finom az étel!!!! Nagyon jó hangulatban lehet Nagyon finom, jól elkészített ételeket elfogyasztani!!! Köszönjük az élményt!!!!
2020.08.17családjával
Egy hangulatos hely. Figyelmes kedves kiszolgálás. Nagyon finom ételek. Ebédre tértünk be az étteremben. Nagyon jó választás volt. Nagyon finom halételeket ehetünk. Kár lett volna kihagyni.