Paraszt Pincérlányok

Karolina Kávéház & Koktélbár BalatonfüredKarolina Kávéház & Koktélbár Balatonfüred a térképen

Gyenge 2017. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. február 2.
2x jártam ezen a helyen, elég is volt. Jó helyen van,közvetlen a parton egy vitorlás kikötőnél. Jó a design, rózsaszín párnás elegáns kávézó, sok pincérrel. Legjobb helyek állandóan foglaltak.Bécsi kávénk negyed órás várakozás után sem érkezett meg. Jeleztem ezt egy másik pincérnek, az előző aki felvette a rendelést ránk se hederített.Miután kihozták jó szar volt és drága is volt. Ital és étlap jól meg van szerkesztve, rövid kis történettel.Pincérlány flegmán viselkedett, pedig direkt sok borravalót adtam, hátha rossz napja van mindenkinek, de nem lett jobb.

Karolina Kávéház & Koktélbár további értékelései

2024.03.11a párjával
Véletlen arra sétálva kerültünk a Karolina kávézóba.Közeledve egy úriember invitált bennünket,megmutatva a kávézót a sütemény ajánlatokat,a reggeli lehetőségeket.Szuper kiszolgálás, különféle kavekkal,italokkal,ételekkel.Legközelebb újra visszatérünk.
2023.01.13a párjával
Véletlenszerűen esett a választásunk a Karolinára. Hideg volt, egy Balaton partján tett séta után meleg italra vágytunk. Amikor beléptünk, még nem is sejtettük, hogy hova jöttünk. A pincérek kedvesen fogadtak, a környezet rögtön magával ragadott. Igazából minden nagyon tetszett, kényelem,...
2022.06.15a párjával
Sajnos 3szor voltunk(nem hoztunk elhamarkodott döntést) , de mindhárom alkalommal csalódás volt... Arrogáns főpincér,aki úgy beszél a vendégek előtt a többi pincérrel mintha a s... húzta volna ki őket... A napernyő amit kitettek egy arra nem alkalmas tartóban volt és a szél kifujta a szél ami...