Imádtuk

Karolina Kávéház & Koktélbár BalatonfüredKarolina Kávéház & Koktélbár Balatonfüred a térképen

Kiváló 2023. januárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. január 13.
Véletlenszerűen esett a választásunk a Karolinára. Hideg volt, egy Balaton partján tett séta után meleg italra vágytunk. Amikor beléptünk, még nem is sejtettük, hogy hova jöttünk. A pincérek kedvesen fogadtak, a környezet rögtön magával ragadott. Igazából minden nagyon tetszett, kényelem, elegancia, tisztaság, bőséges választék... Az étlap, ami egyáltalán nem hasonlít egy klasszikus étlapra... árad belőle a szeretet Amikor pedig kihozták a gesztenyés krémest és a tejszínhabos cappuccinot.... Igazi élvezet volt! Imádtuk!

Karolina Kávéház & Koktélbár további értékelései

2024.03.11a párjával
Véletlen arra sétálva kerültünk a Karolina kávézóba.Közeledve egy úriember invitált bennünket,megmutatva a kávézót a sütemény ajánlatokat,a reggeli lehetőségeket.Szuper kiszolgálás, különféle kavekkal,italokkal,ételekkel.Legközelebb újra visszatérünk.
2022.06.15a párjával
Sajnos 3szor voltunk(nem hoztunk elhamarkodott döntést) , de mindhárom alkalommal csalódás volt... Arrogáns főpincér,aki úgy beszél a vendégek előtt a többi pincérrel mintha a s... húzta volna ki őket... A napernyő amit kitettek egy arra nem alkalmas tartóban volt és a szél kifujta a szél ami...
2021.07.05a párjával
Eddig nem okozott csalódást a cukrászda, a sütemények mutatósak és finomak. Tegnap kávézni mentünk be, süteményt nem ettünk, fenti értékelésem a kávéra vonatkozik, ami kimondottan nagy csalódás volt. Híg, ízetlen, kritikán aluli löttyöt szolgáltak fel, a kettőt közel 2000.- forintért….....