Ilyen kiszolgálást bárhová!

Stég Bisztró BalatonfüredStég Bisztró Balatonfüred a térképen

2020. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2020. szeptember 11.
Barátnőmmel tértünk be ide. Előzőleg több, sokkal flancosabb helyen is megfordultunk, ahol a kiszolgálás vacak, a háttérzene kifejezetten zavaró volt. Itt, ahogy meghallotta a pincérhölgy, hogy hangosnak találjuk a zenét, még le sem ültünk, máris szaladt lehalkítani. Nem voltunk veszett éhesek és szomjasak, így ketten osztoztunk volna egy pizzán és egy fél literes limonádén. Nagyon jól esett, hogy külön tányéron, és külön pohárban érkezett a rendelésünk. A hölgy mosolygósan, kedvesen viselkedett, vérbeli vendéglátósként éreztette velünk, hogy fontos, abban a pár percben is érezzük jól magunkat náluk. A pizza nekem kicsit túl vékonykának tűnt elsőre, de kellemesen csalódtam, mert finom és bőven elég is volt.

Stég Bisztró további értékelései

2023.11.20barátokkal
A füredi Stég multifunkcionális egység, pizzéria, bisztró, de még fagyizó is egyben. Mi az utóbbi műfajjal ismerkedtünk, kértünk egy sóskaramelleset, valamint egy fehércsokis rikottás málnásat. Mindkét fagyi remek volt. Erősen csábított a mangós is, szép volt a színe, de végül ellenálltam s...
2019.08.29a párjával
Pizzériát kerestünk a móló közelében. Volt jelölt, de elég rossz híre volt a különböző oldalakon, így, amikor a Stég Bisztró keritésén megláttuk a Pizza feliratot, betértünk. Pécsi sört csapolnak, és abból van alkoholmentes is. A pizza választék a szokásosak mondható.talan két oldal az étlapon....