Hangulatos étterem

Terasz Étterem BalatonfüredTerasz Étterem Balatonfüred a térképen

2015. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 24.
Másodszor voltunk ebben az étteremben, és mind a kétszer esőben. Először évekkel ezelött akkora volt az eső, hogy az utca folyóvá változott, autók sem tudtak közlekedni. Most nem volt akkora eső, de így is csak az udvaron a ponyvák alatt lett hely, amit a pincér ügyesen megoldott a vendégek kisebb átcsoportosításával. Hatan voltunk, az étel finom volt, bár nem volt kiemelkedő.
A Gemini együttes játszik slágereket az udvaron , és tényleg egy Gemini tag zenél ott.
Fizetésnél mondtam kártyával fizetnék, de a pincér azt válaszolta, hogy csak készpénz. Még jó, hogy a lányomnál volt tartalék, mert bajba lettünk volna. Az eső miatt taxit hívtunk, de azt sem tudott intézni a pincér. Még, jó, hogy az okostelefonon feljöttek a taxi cégek számai.

Terasz Étterem további értékelései

2023.04.11családjával
Húsvéthétfőn mentünk be, fél órát vártunk, hogy felvegyék a rendelést, összesen másfél órát vártunk, hogy kihozzák az ételt, pedig messze nem volt teltház. Felszámoltak olyan ételt-italt is, amit ki sem hoztak nekünk (4 tétellel többet fizettünk, mint amit fogyasztottunk). A felszámolt szervizdíj...
2022.08.26családjával
Ebédelni trtünk be az étterembe ahol udvarias kiszolgáls, finom bőséges étel várt bennünket. Legközelebb is ide fogunk jönni. Üdvözlettel: Szegediék Győrből
2022.07.26gyerekekkel
Keddi nap 13h körüli időpontban tértünk be, több csoport is egyszerre. Kicsit vártunk, senki nem szólított meg bennünket az étterem dolgozói közül, így kerestünk egy számunkra megfelelő asztalt, igaz terítő nem volt rajta, de mivel egy német párt is épp előttünk ültettek le egy ilyen asztalhoz,...