Szörnyű élmények egy gyönyürű helyen!

Terasz Étterem BalatonfüredTerasz Étterem Balatonfüred a térképen

Szörnyű 2020. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2020. augusztus 10.
A helyszín csalógatóan gyönyörű, ami a kertet illeti, de onnantól minden egy rémálom.
Ebédelni szerettünk volna, és mivel megfogodd a kert látványa betévedtünk. A kínálat ismertetése a kapunál egy kis asztalon eldugva, egy Bankomat mögött, csak segítséggel találtuk meg. Választék ugyan nem volt nagy, de bíztunk az ízekben. Kár volt! A kerthelység sátrás részébe invitáltak minket, de mivel elviselhetetlen volt a cigarettafüst, és miden asztal ragadt a kosztól, inkább az épületben szerettünk volna leülni. Annak ellenére, hogy bent meg volt terítve, kiküldtek minket, mondván az nem üzemel. Végül a karthelységben, egy félreeső helyen kaptunk asztalt, a felújítás alatt álló résznél, a felszolgálók fintorgása, és megjegyzései kíséretében, mondván miért is nem jó nekünk ha beülhetünk cigarettafüstbe :( Heten voltunk, kétféle levest, és hatféle főételt rendeltünk. Egyik sem volt jó! A húsleves savanyú volt, a halászlé enyhén szólva is ízetlen. A turás csusza, összeált tésztából, majdnem nyers szalonnából, és kevés túróból ált. A paradicsomsaláta, frissen felkarikázott paradicsom volt, a kevert salátához nem kaptunk alapból dresszinget. Amikor ezt szóvá tettük hoztak ugyan, amit utólag külön számoltak fel. Kértünk oliva olajat is salátához, amelyet két másodpercre hagytak ott, majd el is vitték. Amikor visszakértük, türelmünket kérték, mondván csak egy van az egész étteremben, és éppen egy kolléga használja egy msik asztalnál. :) Mondanom sem kell, a felszolgálás szinvonala egyenlő volt a nullával. A felszolgáló mindent az asztal közepére pakolt, hogy onnan mindenki elvehesse amit kért, mert az ő maga nem tudta megjegyezni. Az italokra is sokat kellett várni, stb...
Amikor kértük a számlát, közölték szép kártyával nem lehet náluk fizetni, mert "azt a főnök nem kultiválja" de örüljünk, mert korábban a bakkárttyát sem fogadták el. Majd óvatosan jelezték, nincs értelme reklamálni. [moderálva -a szerk.] És a kezünkbe adtak egy olyan számlát, ahol mindezért a minősíthetetlen szolgáltatásért 4300 Ft szervízdíjat is felszámoltak. Hozzáteszem a jelekből, elvárták volna, hogy még ezen felül is legyünk nagyvonalúak.
Tisztaság:Gyenge

Terasz Étterem további értékelései

2023.04.11családjával
Húsvéthétfőn mentünk be, fél órát vártunk, hogy felvegyék a rendelést, összesen másfél órát vártunk, hogy kihozzák az ételt, pedig messze nem volt teltház. Felszámoltak olyan ételt-italt is, amit ki sem hoztak nekünk (4 tétellel többet fizettünk, mint amit fogyasztottunk). A felszámolt szervizdíj...
2022.08.26családjával
Ebédelni trtünk be az étterembe ahol udvarias kiszolgáls, finom bőséges étel várt bennünket. Legközelebb is ide fogunk jönni. Üdvözlettel: Szegediék Győrből
2022.07.26gyerekekkel
Keddi nap 13h körüli időpontban tértünk be, több csoport is egyszerre. Kicsit vártunk, senki nem szólított meg bennünket az étterem dolgozói közül, így kerestünk egy számunkra megfelelő asztalt, igaz terítő nem volt rajta, de mivel egy német párt is épp előttünk ültettek le egy ilyen asztalhoz,...