Lellei Bornapok

Amigó Étterem BalatonlelleAmigó Étterem Balatonlelle a térképen

Átlagos 2015. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 20.
Idén éppen akkorra sikerült időzíteni a családi nyaralást Balatonlellén, amikor a Bornapok is megrendezésre kerültek a kisváros főterén, a Hotel Tiffany előtt. Az Amigó Étterem itt a sarkon, a körforgalomnál található, és mindig nagy a forgalom, bár ez a bornapok alkalmával csak fokozódik. Egy nagy méretű, több fedett terasszal rendelkező étterem, ahol több mint 200 ember is elfér egyszerre. Szóval egy tipikus balatoni tömeg-etető helyet kell elképzelni. Többször megfordultunk már itt, de őszintén szólva nem is tudtam, hogy Amigónak hívják, csak most a beszámoló miatt néztem utána. Az ételkínálat vegyes, a külföldiek miatt nem maradhatnak el a tipikus magyaros ételek, a nagyevő nagy társaságok számára pedig leginkább a fatányéros hatalmas tálak közkedveltek. Van nagyon baráti árú menü is, 2 fogás 690 Ft-ért, de ebben kicsik az adagok és általában olyan ételek vannak benne, amiket már az iskolai menzán sem szerettem (krumplis tészta, rizses hús meg effélék).
Itt az Amigóban is az következik be, hogy a mennyiség a minőség rovására megy. A konyha gyárszerűen működik, és ontja magából az újabb és újabb tál ételeket, hogy a sok éhes szájat sikerüljön betömni. A fűszerezés egysíkú, a köretek hatalmasak, a fogások azonban nem kidolgozottak, egyszerűen nincs rá idő, energia.
Árban elfogadható, a lellei átlagnál kissé alacsonyabbnak tapasztaltam.
Amigó Étterem Balatonlelle - Étlap/itallapAmigó Étterem Balatonlelle - Étlap/itallapAmigó Étterem Balatonlelle - Külső képAmigó Étterem Balatonlelle - Külső képAmigó Étterem Balatonlelle - Külső képAmigó Étterem Balatonlelle - Étlap/itallapAmigó Étterem Balatonlelle - Külső képAmigó Étterem Balatonlelle - Külső képAmigó Étterem Balatonlelle - Külső képAmigó Étterem Balatonlelle - Külső képAmigó Étterem Balatonlelle - Külső kép

Amigó Étterem további értékelései

2021.08.12
Az egyik Balatonlellei napunk végén úgy gondoltuk,hogy ebbe az étterembe vacsorázunk.Már amikor helyet foglaltunk és a pincér megérkezett az asztalunkhoz gondoltuk hogy lehet hogy nem ide kellett volna jönni.Unottan kérdezte meg a pincér hogy mit szeretnénk.Én egy Jól-laktálat választottam a...
2017.08.12gyerekekkel
A szálloda recepciója, ahol a hetet töltöttük, ajánlotta vacsora helyszínnek. Nagy csalódás volt. Miután leültünk egy darabig senki nem szólt hozzánk, bár volt pincér bőven. Később kaptunk étlapot, de a felszolgáló aki kihozta, már nem ért vissza a rendelést felvenni mert leragadt a szomszéd...
2016.11.05csoporttal
A nyári foci vb idején épp a magyar-portugál meccs előtt sikerült beülni az étterem teraszára...nagyon hangulatos a hely. A móló sétányon található, a nagy nyüzsgés közepén. Sokféle fagyit lehet kapni...Ami becsábított,az a mangó koktél volt :) Fagyiztunk is a gyerekekkel,minden szuper volt!A...
Sirály Hotel Balatonlelle - Napi árak reggelivel
Napi árak reggelivel
05.17-09.01.
Sirály Hotel Balatonlelle
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással