Jó étel, finom bor szép helyen

Majthényi Présház BalatonlelleMajthényi Présház Balatonlelle a térképen

Kiváló 2021. szeptemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2021. szeptember 17.
Városnéző kisvonat, dzsipp, már minden visz fel a Kishegyre. A parkoló tele kocsival. Még jó, hogy foglaltunk asztalt, akinek nem volt, udvariasan el is küldték. Szerencsére a terasz akkora, hogy nem érzed zsúfoltnak. Egy kis tolongás azért volt a naplementét fotózok miatt, de nem vészes. Nagyon tetszik, hogy egy ismertető tábla is van a korláton a hegyek beazonosításához.
A választék elég nagy, mindenki megtalálhatja a kedvére valót. Az adagok nem kicsik. Nekem kicsit furcsa volt a raguleves gyufaszál zöldséggel, a kis kockára vágott jobban bejön, de ízlés dolga. A grillezett kecskesajt nagyon finom, végre nem kígyóuborkával nyomják tele a salátát, hanem más zöldségek is vannak benne. A puliszkát megsütik picit, van, aki folyósabban szereti, de ez is jó. Az külön jó pont a szememben, hogy van, nem csak rizs és krumpli köretből lehet választani.
A borválaszték elég nagy, értelemszerűen sörösök itt kicsit hátrányban vannak.
Összességében jót ettünk, ha nem is minden a mi szájízünk szerint készült. Nem csárdakaja, de nem is új hullámos. Változatos, nem bonyolult konyha, csodás panorámával.

Majthényi Présház további értékelései

2017.08.25a párjával
Párommal ültünk be ebédelni. A teraszról lélegzetelállítóan gyönyörű a panoráma! Ezzel viszont kb vége is a minőségi dolgoknak sajnos. Kifejezetten gyenge az étel,melegített, pedig lehetne friss is. Átlagos kiszolgálás. Nyilván a látvány sok pénzt megér, de ha jót akar valaki enni, véletlenül se...
2017.08.12gyerekekkel
Szörnyű ételek, ízetlen és valószínűleg nem volt friss sem!!!!!a 4 ételből 3 szinte ehetetlen , menzán jobbat lehet enni. Valószínűleg családi vállalkozás lehet és a szakács családtag, mert csodával határos hogy ilyen ételeket egyáltalán ki mernek tenni a vendég elé. Nagyon nagy kár egy ilyen...
2017.08.09gyerekekkel
Balatonlellei egy hetes családi nyaralásunk során egy nap volt, amikor az idő hűvösebbre fordult, ezért a környékre indultunk kirándulni, felmentünk a Kis-hegyre. A kis kápolna után leparkoltunk, szétnéztünk, sétáltunk a hegyen, ekkor még nem nyitott ki a Présház. Az eredetileg tervezett és...