egy falusi egyszerű vendéglő

Rudi Tanya Étterem BalatonlelleRudi Tanya Étterem Balatonlelle a térképen

Átlagos 2016. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. július 4.
Párommal voltunk ott átutazóban és erre a helyre esett a választásunk. Nem a tisztaságáról és nem is a modern dolgokról lesz híres a hely az biztos. A választék viszont nagyon bőséges, rengeteg étel körül választhatunk nagyon gazdaságos és kedvező árakon, ami pozitívum mindenképp! Egyszerű hely egyszerű berendezéssel, egyszerű emberkékkel, semmi extra olyan igazi falusi vendéglő. Összességében nem volt rossz, az ételeink rendben voltak, az adag is nagy volt. Gyorsan megkaptuk amit kértünk, kedvesek voltak a kiszolgálók is. A hideg gyümölcslevesük íze szerintem isteni volt!! :) Vannak napi menüjeik is azt hiszem egy leves meg egy főétel olyan 700-900 ft között volt már nem emlékszem, aki arra vágyna mondjuk minden nap egy nyaraláson!
Tisztaság:Gyenge

Rudi Tanya Étterem további értékelései

2023.09.06a párjával
Az éttermet körülbelül 6 alkalommal látogattuk meg 2023. nyarán, kivétel nélkül mindig kifogástalan kiszolgálásban részesültünk. A vendéget kedvesen fogadják, a kiszolgálás gyors, a felszolgált ételek nagyon finomak, árak teljesen elfogadhatóak, maradjon is így. Egy negatívum még is lenne,...
2021.08.22gyerekekkel
Az egyik legjobb hely, ahol valaha ettünk. Ár-rték arányban a Balatonon biztosan. Ilyen finom somlói galuskát még soha nem ettem. Ha más városban nyaralunk is , legtöbbször ide jövünk vacsorázni.
2021.08.12gyerekekkel
Ahogy megérkeztünk Balatonlellére kiszúrtuk magunknak ezt a helyet.A második nap ebbe a kis hangulatos étteremben ebédeltünk.És igazán mondhatom nem bántuk meg.Kedves kiszolgálás.Menüt választottunk,mert nagyon levesesek vagyunk.Amikor kihozták,mondhatom nagyon meglepődtünk akkora adag levesek...