Balatoni nyár

Rudi Tanya Étterem BalatonlelleRudi Tanya Étterem Balatonlelle a térképen

Kiváló 2017. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. december 29.
Balatonlellén ez volt az az étterem, ahol a leginkább vendégszerető személyzettel és párját ritkító kiszolgálással, odafigyeléssel találkoztunk. Először egyedül jöttem erre, az autóból láttam meg az éttermet, leparkoltam, és bementem szétnézni, akkor étkezési szándék nélkül, de mégis nagyon kedvesen fogadtak, körbevezettek, megmutatták a benti részt és a teraszt is.
Ezek után nem volt kétséges, hogy visszatérünk a gyerekekkel és a nagyszülőkkel, bár Lellének a másik végében található, mint ahol a szállásunk volt. Az ételek alapvetően a magyaros, házias vonalat képviselik, széles a kínálat (talán túlságosan is, indokolatlanul hosszú az étlap), árfekvés elfogadható, de a nagy adagok miatt az ár-érték arány is átlagon felüli itt a Balatonnál.
Kifejezetten gyerekbarát hely, saját játszótérrel.
Nagyon pozitív, hogy itt a magyar vendégeket is szeretettel fogadják és megbecsülik.

Rudi Tanya Étterem további értékelései

2023.09.06a párjával
Az éttermet körülbelül 6 alkalommal látogattuk meg 2023. nyarán, kivétel nélkül mindig kifogástalan kiszolgálásban részesültünk. A vendéget kedvesen fogadják, a kiszolgálás gyors, a felszolgált ételek nagyon finomak, árak teljesen elfogadhatóak, maradjon is így. Egy negatívum még is lenne,...
2021.08.22gyerekekkel
Az egyik legjobb hely, ahol valaha ettünk. Ár-rték arányban a Balatonon biztosan. Ilyen finom somlói galuskát még soha nem ettem. Ha más városban nyaralunk is , legtöbbször ide jövünk vacsorázni.
2021.08.12gyerekekkel
Ahogy megérkeztünk Balatonlellére kiszúrtuk magunknak ezt a helyet.A második nap ebbe a kis hangulatos étteremben ebédeltünk.És igazán mondhatom nem bántuk meg.Kedves kiszolgálás.Menüt választottunk,mert nagyon levesesek vagyunk.Amikor kihozták,mondhatom nagyon meglepődtünk akkora adag levesek...