Balatoni nyár 2.nap

Rudi Tanya Étterem BalatonlelleRudi Tanya Étterem Balatonlelle a térképen

2021. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2021. augusztus 12.
Ahogy megérkeztünk Balatonlellére kiszúrtuk magunknak ezt a helyet.A második nap ebbe a kis hangulatos étteremben ebédeltünk.És igazán mondhatom nem bántuk meg.Kedves kiszolgálás.Menüt választottunk,mert nagyon levesesek vagyunk.Amikor kihozták,mondhatom nagyon meglepődtünk akkora adag levesek voltak és nem utolsó sorban ízletesek is.Volt aki ragu levest evett és specál gulyáslevet kértem gazdagon és mondhatom tényleg gazdagon volt,teli minden finomsággal.A második féle a gyerekeknél bolognai spagetti volt.Ezek is nagy adagok voltak.Én személy szerint rántott szeletet ettem ami igazán ízletes és omlós volt.Aki egy hangulatos helyen szeretne ebédelni annak ajánlom ezt a kis "tanyát".

Rudi Tanya Étterem további értékelései

2023.09.06a párjával
Az éttermet körülbelül 6 alkalommal látogattuk meg 2023. nyarán, kivétel nélkül mindig kifogástalan kiszolgálásban részesültünk. A vendéget kedvesen fogadják, a kiszolgálás gyors, a felszolgált ételek nagyon finomak, árak teljesen elfogadhatóak, maradjon is így. Egy negatívum még is lenne,...
2021.08.22gyerekekkel
Az egyik legjobb hely, ahol valaha ettünk. Ár-rték arányban a Balatonon biztosan. Ilyen finom somlói galuskát még soha nem ettem. Ha más városban nyaralunk is , legtöbbször ide jövünk vacsorázni.
2020.08.04gyerekekkel
Úgy szúrtuk ki a helyet, hogy láttuk a menü árát, ami még Debreceni viszonylatban is kiemelkedően jó. De elszurtuk....1 menü és 1 nagy tálat rendeltünk. A menüvel nem is volt gond. A tál tartalma azonban rágós és alulkészült volt.. Azt ajánlom annak aki oda megy, hogy menüt egyen.