Kellemes meglepetés a Balaton partján

István Grill & Fagylaltkert BalatonmáriafürdőIstván Grill & Fagylaltkert Balatonmáriafürdő a térképen

Kiváló 2015. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. július 29.
A balatoni éttermektől mindig kicsit félek, három hónap alatt kell megkeresniük az éves forgalmat, ezért általában rossz minőséget adnak drágán. Főleg az ilyen strand melletti, büfésoron levő éttermektől tartok, mint az István grill.
Na ez nem az a hely, ettől nem kel félni! Ide bátran betérhet aki egy nagyon finom pizzára, vagy dobogós halászlére vágyik! Eddig ezt a két ételt kóstoltam, de még visszatérek mást is kipróbálni, például a kemencében sült csülköt.
Az étterem szép, minden fábol van és új. Egy igazi fatüzelésű kemencében készülnek az ételek, nem elektromosban! A pizza első osztályú, a tésztája ropogós, de nem kemény, a feltét is igen nagy mennyiségű, tökéletes!
A kiszolgálás kifogástalan, a pincér és a tulajdonos is barátságos, kedves.
Aki a környéken nyaral és jót akar enni, az a Balatonmáriafürdő-alsó szabadstrandnál próbálja ki ezt az éttermet, nem fog csalódni!

István Grill & Fagylaltkert további értékelései

2021.06.27gyerekekkel
Végre azt kaptam, amire régóta vártam egy étteremtől. A pincér fiú gyors, kedves, figyelmes. István vérbeli vendéglátós, közvetlen imádtam a stílusát. Az ételek kifogástalanok, mennyiségre és minőségre is,a gyermekeim is minden ízlet. Akinek lehetősége van rá ugorjon be és dobjon be egy...
2019.07.31gyerekekkel
Imadooomm :))) Minden nyaron ide jarunk enni. Az adagok mennyisege es minosege szuper :) Kisfiam valogatos, de itt megeszik mindent. Mi eleg kritikusak vagyunk az ettermekkel, de itt 9 ev alatt meg csak jokat ettunk :)) Mindenkinek ajanlom, kiprobalasra, es tovabbi falatozasokra. Kedves a...
2018.08.24gyerekekkel
Fantasztikus étterem a maga kedves kiszolgálóival és tulajával együtt. Bármikor egy rendezvény éttermi lebonyolítását is el tudnám itt képzelni . Én a tágabb családommal, egy had kisgyermekekkel érkeztem ide, s míg ott nyaraltunk a városban, addig többször is vissza látogattunk ide. Pazar, friss...