Lemaradt rendelés

Port A/B BalatonmáriafürdőPort A/B Balatonmáriafürdő a térképen

Átlagos 2016. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 8.
Véletlenül választottuk ezt a helyet.7-en voltunk.A rendelés viszonylag gyorsan ment,a pincérek kicsit figyelmetlenek voltak.(Lemaradt evőeszköz majd lemaradt 1 rendelés).3 fő kért halat,2-en ugyanezt még a 3.másfajtát és sajnos egyikük nem kapta meg,csak amikor már mindenkinek kihozták az ételét akkor vette észre a pincér,így Ő 15 percet még pluszba várhatott.:( Összességében jó hely,bár kicsit drága ill.az adagok is elég kevesek.Az ételek minősége nem a legjobb sajnos.

Port A/B további értékelései

2021.06.27gyerekekkel
Hangulatos teraszrész. Kedves kiszolgálás, igényesen tálalt, finom ételek. Ár/érték arányban is kitűnő. 1 héten belül 2x is visszatértünk.
2019.07.22gyerekekkel
Éppen nyaralásunkat töltöttük, amikor vacsorára megkívántunk egy jó lángost. Messzebbre terveztünk elmenni, de kisgyermekünk nem engedte, így maradt a Port A/B. Fura, de praktikus a rendelésfelvételi rendszer az önkiszolgáló résznél, de nem volt vele semmi gond. Limonádét kértünk, ami nem...
2018.05.23a párjával
A pelso panzióban szálltunk meg a pünkösdi hosszú hétvégén. A tulajdonos ajánlotta ezt az éttermet, mivel ez is az ő családjuk tulajdonában van. Nem csalódtunk. Itt is ugyanaz a kellemes légkör fogadott minket, mint a panzióban. A felszolgált ételek nagyon finomak voltak, és rendes adagok, a...