Lángos egy kis hiányérzettel

Port A/B BalatonmáriafürdőPort A/B Balatonmáriafürdő a térképen

2019. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. július 22.
Éppen nyaralásunkat töltöttük, amikor vacsorára megkívántunk egy jó lángost. Messzebbre terveztünk elmenni, de kisgyermekünk nem engedte, így maradt a Port A/B.
Fura, de praktikus a rendelésfelvételi rendszer az önkiszolgáló résznél, de nem volt vele semmi gond.
Limonádét kértünk, ami nem akart több lenni annál, mint ami.
A lángos nagyon ízletes volt, jól meg volt szórva sajttal és tejföllel. Viszont ami miatt a minusz 1 szív jár az az, hogy sületlen volt a közepe az egyiknek, így az a kukába került.
Összességében finom volt, de azt a plusz 1-2 percet nem szabad megspórolni.

Port A/B további értékelései

2021.06.27gyerekekkel
Hangulatos teraszrész. Kedves kiszolgálás, igényesen tálalt, finom ételek. Ár/érték arányban is kitűnő. 1 héten belül 2x is visszatértünk.
2018.05.23a párjával
A pelso panzióban szálltunk meg a pünkösdi hosszú hétvégén. A tulajdonos ajánlotta ezt az éttermet, mivel ez is az ő családjuk tulajdonában van. Nem csalódtunk. Itt is ugyanaz a kellemes légkör fogadott minket, mint a panzióban. A felszolgált ételek nagyon finomak voltak, és rendes adagok, a...
2018.04.28barátokkal
2018 tavaszan az étterem átalakítását követően voltunk a Port burger részben. Zseniális Angus burgert ettünk csak ajánlani tudom! Burgerek mellé burgonya és saláta is jár. Italkínálat is kíváló, kézműves sörök, házi limonádé és ice tea. Adagok bőségesek. Étlapon kb 15 steet food étel szerepel....
Viktor Bor- és Vendégház Balatonmáriafürdő - Napi árak reggelis ellátással
04.28-10.24.
Viktor Bor- és Vendégház Balatonmáriafürdő
Vulkán Wellness Hotel és Kemping Celldömölk - Kikapcsolódás nyugdíjas kedvezménnyel