Éppen jókor

Kistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka BalatonszemesKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes a térképen

2022. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2022. február 6.
Szárszón kihagytunk egy éttermet, és már benne jártunk a délutánban, valahol talán mégis enni kéne... és akkor kiugrott Szemesen az útra a Kistücsök! Hoppá, ez az! De jó ötlet! Parkolóba be, vigyorogva masírozás befelé, recepción hopp, hopp, rendeltünk asztalt, nem rendeltünk? Nem, itt álltunk meg, gondoltam, már elmúlt az ebédidő java. Hát akkor mi legyen, ott egy foglalt asztal, de hopp, már nem is fogalt, akkor oda lehet ülni. Ez a hely az un. "télikert"-ben van, másképp szólva a sivár kapuszín, itt járnak ki-be az emberek. De ha egyszer ez van. Ok, leültünk. De azért szabad volt bemennem a felnőttek közé, ha már kezet akartam mosni. Kétszer megkérdezték, hová megyek, mit keresek, de azért csak eljutottam a mosdóig. A női éppen technikai okokból zárva volt, de engem nem érintett. Tyúklevest kértünk, két kisadagot, tudván, hogy nem vagyunk korlátlanul ellátva belső tárolóhellyel, de így is szép adag lett, és finom is volt. Előtte még kaptunk ebédváró falatkákat is, sütőtök hagymásan, fűszeresen, telitalálat volt az is! Másodiknak a mangalica dödöllével, nekem meg a vaddisznő szélesmetélttel, gombákkal kompozíció tetszett meg. Elfogadható időn belül megkaptuk, bár többet kellett rá várni, mint számítottam rá. Pedig közben a vendégsereg szépen megfogyatkozott. Nekem a vaddisznós tésztán a rátett sajtlapocskák nem ízlettek, igyekeztem eltüntetni őket, alatta már sokkal jobb volt az étel. A kihozott káposztasaláta tálkájának oldalán ráragadt káposztácskák voltak kívülről. Ez nem volt annyira szép. Vízfoltok voltak az asztalon, az sem volt annyira vonzó. Pedig a kiszolgálás kedves volt, figyelmes is, de valahogy nem ügyeltek minden apróságra. Az én tálamon egy nagy darab fonnyadt levél bóbiskolt, még látványra sem volt szép. A végén kért és kapott fél literes bodzaszörp semmi érdekeset nem tartalmazott. De minderre még rápakolódott a közel 2000 forintnyi szervizdíj is, így kb. 15.000 forintból ettünk ketten egy nem túl extra ebédet. De nem panaszkodom, én akartam bemenni, jól is laktam, nem volt minden az igazi, de messze az átlag felett így is!
Kistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - Külső képKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - Étlap/itallapKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - Étlap/itallapKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - Étel/italKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - Étlap/itallapKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - Étlap/itallapKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - MosdóKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - MosdóKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - EgyébKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - Étel/italKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - Étel/italKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - Étel/italKistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka Balatonszemes - Belső

Kistücsök Étterem, Borpince & Vinotéka további értékelései

2022.09.12a párjával
Nagyon finom minden, igazán tetszetős szemnek és szájnak egyaránt. A sajttálat ajánlom mindenkinek aki szereti a sajtokat. A borok nagyon finomak, a kiszolgálás tökéletes.
2022.07.13a párjával
Vacsorára tértünk be. Az ételek isteni finomak voltak,a kiszolgálás pedig udvarias. Csak ajánlani tudom!
2022.07.12a párjával
Az étel csalódás volt. A kacsamellet klasszul megsütötték, de a köret szerintem katasztrófa volt. Tabulé. Nem tudtam mi az. Kuszkusz petrezselyemmel (a tabulé a receptek szerint tartalmaz paradicsomot, hagymát, citromlevet stb., itt ennek nyoma sem volt) hidegen, plusz nyers répa valamibe...