Betévedés

Zsindelyes Csárda BalatonudvariZsindelyes Csárda Balatonudvari a térképen

Átlagos 2020. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. július 9.
Már pár település óta töprengtem, hogy hol is ehetnék valamit, amikor hirtelen felbukkant az úton a Zsindelyes Csárda felirat, Balatonudvari vége felé. Lássuk! A főúttól a part irányába kell menni, valami zsákutca felé, láthatóan nincs arra semmi más, amiért ide érdemes lenne lejönni. Nyár van, meleg, ebédidő, vendég szinte semmi. Egy család üldögél rajtunk kívül a teraszon, de talán csak pihengetnek. Pincér nem túl fiatal, de annál tapasztalatlanabb, hiába, örülni kell, ha van egyáltalán valaki, aki felszolgál. Bemegyek, körülnézek. Érdekes a belső tér, súlyos, hatalmas, faragott bútorok. Kint egy kicsit fapadosabb a terasz. Se maszk, se kézfertőtlenítő, se kesztyű sehol. Hát itt biztos nem kell. Az ebéd nem volt rossz egyáltalán, drágának sem mondanám. Megnéztük ezt a helyet is. Nem tudom, milyen nagy múltja van, de a nagy jövőjét sem látom ennek a csárdának.
Zsindelyes Csárda Balatonudvari - Étel/italZsindelyes Csárda Balatonudvari - Külső képZsindelyes Csárda Balatonudvari - BelsőZsindelyes Csárda Balatonudvari - BelsőZsindelyes Csárda Balatonudvari - BelsőZsindelyes Csárda Balatonudvari - BelsőZsindelyes Csárda Balatonudvari - BelsőZsindelyes Csárda Balatonudvari - BelsőZsindelyes Csárda Balatonudvari - Külső képZsindelyes Csárda Balatonudvari - Külső képZsindelyes Csárda Balatonudvari - Külső képZsindelyes Csárda Balatonudvari - Étel/italZsindelyes Csárda Balatonudvari - Étel/italZsindelyes Csárda Balatonudvari - Külső kép

Zsindelyes Csárda további értékelései

2018.08.19csoporttal
2018 08 19.én jártunk itt kisebb târsasággal!Balatonfüreden nyaraltunk de mivel ott telefonon semelyik vendéglőben nem tudtunk asztalt foglalni!Így jött a párom ötlete hogy nézzünk körűl a környező településeken!Felhívtuk a Zsindelyes csárdát asztal foglalás végett!Már a telefonban kedvessek...
2016.08.01a párjával
Az egyhetes nyaralás során több alkalommal is betértünk, mivel nagyon hangulatos, csendes és kedves helynek találtuk. Az ételek mindegyik alkalommal finomak és bőségesek voltak, a kiszolgálásra pedig szintén nem lehet panaszunk. Isteni a halászlé, illetve a haléltelek. Ebéd és vacsora helyzsnéül...
2014.07.07a párjával
Idén és tavaly is a nyaralásunk alatt mindig kedves kiszolgálást.bőséges és finom ételeket kaptunk!A pincérek nagyon figyelmesek,az italok mindig a megfelelő hömérsékleten voltak szervírozva,az ételek gusztusosan tálalva.A háttér zene kellemesen halkan szólt nyugodtan...