Éhségűzés

Balfi Halászcsárda BalfBalfi Halászcsárda Balf a térképen

Kiváló 2019. februárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. március 26.
Balfra kezelésre járok. Most idén is készülünk párommal 3 hétre. Amit nem lehet kihagyni az a Halászcsárda. Gyors kiszolgálás, nagyon finom ételek. Biztos hogy ismét több alkalommal fogjuk meglátogatni. Kedvencem a gulyásleves, haltepertő. Utoljára februárban voltam egy ebédre. Halászlét nagyon finoman készitik el. De ugy alapjában véve nincs olyan ételük amit kritikával illetnék! Csak ajánlani tudom mindenkinek. Kedd szünnap. Sajnos.
Balfi Halászcsárda Balf - Egyéb

Balfi Halászcsárda további értékelései

2020.10.28barátokkal
Szerencsére a kedvesem és a barátaim hallgattak rám, hogy ide térjünk. A pincér gyors és kedves, a hely tiszta, de el tudnék képzelni több díszítő elemet is... Itt már azért több vendég volt. Az ételek gyorsan érkeztek, bőségesek. Gratula a szakácsnak, tudom kis pont vagyok, és nem is vagyok...
2020.08.05a párjával
Eisenstadtból visszafelé, már a szokásos ebédidő után, elég éhesen értünk ide. Csaknem minden évben betérünk ide, már tudom kívűlről, hogy kedden szünnap. De pénteken, nyitva. 1/2 3 körül hajtottam be az udvarukra: parkolóhely egy szál se. Valahogy azért bepaszíroztam a kocsit, mert épp egy...
2018.09.21családjával
Mostani soproni tartózkodásunknál az első próbálkozásunk nem sikerült: kedden akartunk útban Fertődre itt ebédelni, ám a kapu zárva: kedden szünnap. De pár nap múlva újra arra vitt az utunk, és így újra ehettünk finom halat. (Korábban már néhányszor voltam itt, tudtam, hogy jó.) Most egy...