Nem nagy durranás

Kerekes Étterem BalmazújvárosKerekes Étterem Balmazújváros a térképen

Átlagos 2016. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. július 13.
Csak enni tértünk be a párommal. Nem volt valami olvasmányos a választék, így aztán a nagy melegben csak palacsintát és fagyikelyhet ettem. Ezekre is sokat kellett várni, nem tudom mi tartott ennyi ideig. Árban még épp tűrhető, az adagok szintúgy. Kint ültünk le, mert bent melegebb volt, mint a szabadban éppen tetőző 36 fok.
A személyzet mintha robotokból állt volna, kijöttek, felvették a rendelést, kihozták az ételt, majd elvették a pénzt. Faarccal.
Legalább finom volt. Ezért kap 3-ast.

Kerekes Étterem további értékelései

2017.07.13a párjával
A párommal jártam itt, mi nem szálltunk meg, csak ettük egy hosszú bringatúra közben. Kívülről semmi extra, sőt már-már jellegtelen maga az étterem és a panzió része is. A személyzet kicsit összeszedetlennek tűnt, ebédre értünk oda, a hely kongott az ürességtől. Belül kicsit retrós a...
2013.07.28a párjával
A közelben töltöttünk egy hétvégét, azonban csak félpanzióval, így két nap is ide jöttünk ebédelni. Nem túl forgalmas étterem, mindkét alkalommal csak mi voltunk, azonban a pincér nagyon kedves volt, az ételre nem kellett sokat várni, és nagyon finomakat ettünk. A hagymalevesük sajtos pirítóssal...