Csalódás

Kakukk Vendéglő BándKakukk Vendéglő Bánd a térképen

Gyenge 2016. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. szeptember 1.
2016.08.21-én tértünk be a vendéglőbe (3 felnőtt, 2 gyermek). Többen ajánlották, igazán csak jó értékeléseket hallottunk és olvastunk az intézményről, konyhájáról, stb. ezért úgy döntöttünk, hogy egy születésnapi ebédet ott fogyasztunk el. A tények: a megrendelt italokat kb. 15-20 perc múlva hozták ki de úgy, hogy egy másik pincér már rákérdezett arra, hogy rendeltünk-e már.
Az ételek: a választék impozáns. Az adagok sajnos az árhoz képest átlagosak, azaz így drágának is tekinhetőek.Különösen igaz ez a gyermekmenüre. 1.790-Ft-ért azért elvárható lenne, hogy egy 4 éves gyerek jóllakjon. Nem így történt, de ezen nem is lehet csodálkozni, amikor 4-5 kis csíkra szeletelt vékony húsból állt azt adag, úgyhogy a felnőttek adagjából egészítettük ki a gyerekek ételét. Ugyanezen spórolást tapasztaltuk a salátáknál is. Az ízek átlagosan voltak, semmi különös, és kifejezettek finomnak pedig egyáltalán nem mondanám.
De a legszomorúbb: a megrendelésétől számított 50 (!) perc elteltével hozták ki az ételeket de úgy, hogy már reklamáltunk.
Csalódottan hagytuk el a helyet egyöntetűen megállapítva, hogy most voltunk itt először és utoljára.

Kakukk Vendéglő további értékelései

2021.10.06barátokkal
Évek alatt több alkalommal jártunk már az étteremben, akkor is, amikor még csak "kicsi" falusi étterem volt. Mára azonban kinőtte magát, nyáron fogalalás nélkül nem is nagyon lehet menni. Most volt hely érkezéskor, bár ahogy néztem bővítették az asztal számot. Régebben nagyon szerettem, igazi...
2020.09.08gyerekekkel
Betértünk a barátainkkal és gyerekekkel egy könnyű vacsorára. A teraszon foglaltunk helyet, kellemes volt a kora nyári időben. A szokásos rántott sajt nem maradhatott el lányom részéről. Párom és én lazacot ettünk spárgával, tökéletes volt. A hamburgerre sem volt panasz a barátaink részéről. A...
2019.07.18családjával
Egy családi esemény vendégeiként voltunk ebben az étteremben. A hely rendezett benyomást keltett, a személyzet viszont unott egyhangúsággal látta el a feladatát. Az első italok rendelése és felszolgálása elég gyorsan lezajlott, viszont a későbbi italrendelések már nem voltak ilyen gyorsak. Az...