Finom ebéd

Tavi Fészek Falatozó BánkTavi Fészek Falatozó Bánk a térképen

Kiváló 2016. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. augusztus 27.
Szállodában töltöttünk két éjszakát, de mindkét nap itt ebédeltünk. Van heti menü és étlap is. Egyszerű, kicsit retro, de olcsó és finom. Fedett terasz, jó idő, szép kilátás. Másoknak is ajánlom!
Tavi Fészek Falatozó Bánk - Étel/ital

Tavi Fészek Falatozó további értékelései

2023.08.23egyedül
Már volt itt korábban rossz tapasztalatunk, de mivel a pizzéria szünnapos volt, más meg nincs a környéken, megint itt próbálkoztam. Kár volt! A juhtúrós sztrapacska juhtúrót még messziről se látott, egy ragacsos nokedlin volt egy kevés nagyon híg tejföl és még annál is kevesebb piritott...
2022.08.04a párjával
Két év után újra próbálkoztunk. Mivel nemigen van más hely a közelben. A helyzet változatlan. Most is gusztustalanul koszosak, ragacsosak, morzsásak voltak az asztalok. A sztrapacska langyos volt. A választék siralmas, köret sült krumpli vagy ragacsos rizs, semmi zöldség. Az égett, ki tudja...
2020.10.27barátokkal
Nógrádban járva gondoltuk egyet és elugrottunk Bánkra is. Egy őszi séta a tónál. Teljesen váratlanul, meglepetésszerűen ismerősök jöttek szembe a parton, akikkel örültünk egymásnak, sétáltunk, megkerültük a tavat és, hogy beüljünk valahová egyet inni, beszélgetni, ez a hely adódott. Itt kiírva...