remélem csak rossz estét fogtunk ki...

Dübögő Hotel és Étterem BékésDübögő Hotel és Étterem Békés a térképen

Szörnyű 2012. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. augusztus 3.
Sajnos életem egyik legrosszabb élménye volt az az este...pontosan már nem emlékszem mikor.
Úgy mentünk oda a párommal vacsorázni, hogy előtte egyik kedves ismerősünk ajánlotta, hogy milyen jól érezték ott magukat.
Bementünk, a pincérek - 3 fő - a pultnál voltak. Mindjárt odajött egy idősebb úr és felvette a rendelést. Éppen ekkor érkezett egy 5-6 fős társaság is. Kikértük az ételt és vártunk. Már nem nagyon emlékszem mit kértünk, ha jól emlékszem a párom gulyáslevest én meg hagymalevest. Már itt kezdődött a baj. A gulyáslevesben a burgonya kemény volt, a hagymaleves meg mintha kocsonya lett volna, és szörnyen delikátos. Nem ettük meg, vártuk a főételt, ami a páromnál Brassói volt, az enyém meg valami rántott szelet és burgonyapüré - hátha azt már nem rontják el. Tévedtem. A párom Brassóija hideg volt, az én burgonyapürém meg szörnyen mosogatószeres, szerintem a szakács nem mosta el eléggé a burgonyatörőt mielőtt készítette a vacsorát. Mondtam a páromnak, hogy menjünk, nehogy megegye a hideg Brassóit, még rosszul lesz, mire odajött a szakács és megkérdezte, hogy "betegyem a mikróba?" Na itt kiakadtam, mondtam, hogy igyuk meg gyorsan az italt és menjünk. Közben persze a három pincér nemhogy elfoglalta volna magát, ott állt a pultnál és nézte, hogy hogy esznek az emberek.
Sajnos nekünk nem jött be...
Hangulat:Szörnyű

Dübögő Hotel és Étterem további értékelései

2020.07.04gyerekekkel
A Dübögő étterem "AZ" étterem Békésen, a város centrumában található. Sem a honlapon, sem a fb-oldalukon nem tájékoztatják a jövendő vendégeket, hogy csak a pizzéria üzemel, az étterem már csak kiszállításra dolgozik. Nemrégiben új ételt vezettek be, a Kemencés király tálat, amit mi is meg...
2016.04.03csoporttal
A város legrégibb vendéglője, megőrzött arculattal. Az étterem a szálloda és esküvőház része, gyakori helyszíne báloknak is. Első emeleti teraszán aranyhalas medence van csobogóval, beültetéssel – tessék kérni a lehetőséget, hogy megnézhessék! Az étlapon semmi különös, de a végeredmény...
2014.01.02kollégákkal
A szálloda részt még nem vettem igénybe, de körbejártam- nagyon szép, tiszta, szerintem minden igényt kielégít. Az éttermi részben viszont többször étkeztem már. Nagyon finom ételeket kínálnak teljesen korrekt árakon. A mennyiség pedig- hát az -bőséges Ha a dél alföldön jártok a Körösök...