Étterem teszt 237.- zarándoklat Gasztronómiába !

Kisvendéglő a Hargitához BékéscsabaKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba a térképen

Kiváló 2018. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. október 11.
Ismét Gyulára tartunk,nem kérdés,hogy a Hargitában történő ebéd kötelező program. A csapat harmadik tagja is velünk van ezuttal. Na,éppen azért(is).

Óvatosságból még otthonról asztalt foglalok,várnak is bennünket,nincs tömeg,igaz munkanap van. Érkezés 12,35-kor. A pincérhölgy a szárnyai alá vesz bennünket,s tudatos vendégmenedzselést végez. Étlap elöttünk,még le sem ültünk,mit hozhat inni stb.

Régi igazság,hogy egy kép többet mond ezer szónál,de itt a fotókat érdemes végignézni,önmagukért beszélnek.

Mint egy múzeum,a berendezés,a teriték egy élmény. Az országban sem tudok ehhez hasonlót. Közben 12,58-kor megérkezik a gyöngyös leves lúdgége tésztával,ami étlap szerint 0,35 dl,én dupla adagot kértem,mert a csésze -2 deci -levesektől a falra tudok mászni. Zöld erős paprika nincs,de tud ajánlani helyette,én balga, valami ,,keritészaggatót,, kérek,hát megkaptam. A kigyós chili,a világ legerősebb paprikáiból áll össze, úgymint trinidadi skorpió,carolina reaper,stb. Óvatosan adagolom,de igy is olyan erős,hogy a 7 dl leves tűzfolyammá változik,Erdély minden megyéjét külön megsiratom. Legalább elmondhaton,hogy ilyen levest sem ettem még. Tartalmas,tele van hússal,és tésztával,kitűnő leves. Főételek,érkeznek,az étlapon külön szótár van székelyről magyarra. Apropó étlap. Nem sok helyen van ilyen étlap,ahol a népies ételek között az erdélyi képeslapok vannak. Ritka hely ahol a köretekbe sem tudok belekötni,de itt normálisan van elkészitve,a rizs nem áll össze,a krumpli nem zacskós. A hús izletesen átsütve,a csirkemell adag pontosan jó adag,elég legyűrni. Közben borogatunk is rendesen,az áfonyalikőr egészen különleges,még a bogyó is ott van az alján. Italok hűtése kitűnő,az ételek szó szerint a serpenyőből kerülnek az asztalra,mert a konyhai kiadó ablak mellett ülünk.
Kérünk desszertet is,a csokoládés pohárkrém,és a krémes szőlőszemekkel nagyon finom,az hogy kitűnő lavazza kávét kapunk zárásként már természetesnek tűnik.
Számla jön,28,090 ft,borravalóval 30 ezer,3 főre,dupla leves, több sörrel,dupla baileys,áfonyalikőrök,korrekt ár. Távozunk 14,05-kor. Étkezési idő 90 perc.
Összegzés:
Azon ritka helyek egyike,ahol semmibe nem tudok bekekötni. Na mégis,nem volt zöld erős paprika,na bumm,kaptam helyette egy chili bombát. Sose tudtam volna meg milyen a ,,trinidadi skorpió,,.Jobban csíp mint az igazi.
Kitűnően elkészitett ételek,kiváló segitőkész személyzet,tisztasággal semmi gond,árak korrektek. A leves 850 ft,skorpióval egyűtt,ami nem pénz érte. A hangulat meg....

Többször mondtam,az étkezés nem csak szükséglet,élmény is,mert a szemünk is táplálkozik. Hát itt van miből.

Minősités: különösen ajánlott,etalon étterem
Értékelés: 10/10 pont !

Köszönjük az élményt.
Kisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Külső képKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étlap/itallapKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - EgyébKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étel/italKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étel/italKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étel/italKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étel/italKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Külső képKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Külső képKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étlap/itallapKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étlap/itallapKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étlap/itallapKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étel/italKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étel/italKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étlap/itallapKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étel/italKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étel/italKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étlap/itallapKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étel/italKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Külső képKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étlap/itallapKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étlap/itallapKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étel/italKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Étel/italKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - BelsőKisvendéglő a Hargitához Békéscsaba - Belső

Kisvendéglő a Hargitához további értékelései

2023.05.15
Békéscsaba Jamina városrészében található ez az étterem a Tavasz utcában. Népies tárgyakkal gazdagon díszített, több helységből álló étterem. A jó idő miatt sokan voltak a kerthelységben, de mi belül foglaltunk helyet, hogy gyönyörködhessünk e tárgyakban, amíg elkészült az ételünk. Most nem...
2022.04.24gyerekekkel
Udvarias kiszolgálás. Nagy adag ételek. A leves kiváló. A többi étel, amit rendeltünk jóízű volt. A két-három napos kenyérmaradék-darabkák felszolgálását nem tudom igazából megérteni. Sajnálom, hogy nem fényképeztem le. Az étterem berendezése jó hangulatot, kellemes időtöltést biztosít.
2022.03.25a párjával
Szeged felé utaztunk amikor nagyon éhesek lettünk. Rákerestem az útba eső éttermekre és az ott olvasott értékelés alapján bementünk. Békéscsabán egy kis utcában egy paraszt házban. Le ültünk a kertben egy asztalhoz, és csodálatos ételeket ettünk. Tökéletes kikapcsolódást kaptunk.