sokszor.....

Mókus Csárda BékéscsabaMókus Csárda Békéscsaba a térképen

Kiváló 2015. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. február 19.
Nagyon sokszor jártam már itt, hiszen sokáig a póstelekkel szomszédos gerlán éltem. Jártam itt gyerekként, fiatal felnőttként, anyukaként, párját szülinapján köszöntő kedvesként, nagynénjét 60. szülinapján ünneplő unokahúgként, emellett láttam már esküvőre készülni, grillezni, bográcsozni a Mókus csárdában dolgozókat.
Mesébeillően barátságos, kedves helyen van, hatalmas parkerdővel, mely inkább vadregényes, mint rendezett..., aki még nem járt itt annak azt javaslom nyáron menjen vagy késő tavasszal- amikor étkezés előtt vagy után módja van egy kisebb sétára is az illatos erdőben.
Az ételekkel ezidáig egyszer nem voltam csupán megelégedve- no, de mindenkinek lehet rossz napja.
A felszolgálás figyelmes, pontos, abban eddig még nem fogtam ki rossz napot.
A jó idő közeledtével biztos újra elnyeri méltó helyét a vendégek látogatottságát illetően.

Mókus Csárda további értékelései

2021.07.10családjával
Egy szombati ebédre tértünk be a csárdába, előre foglalva asztalt. Étlapról rendeltünk, minden finom és bőséges volt, a kiszolgálás is korrekt. A felszolgált kancsós limonádé jéggel és gyümölcsdarabokkal egyszerűen szuper! A teraszon egy kissé meleg volt, de nyár közepén ez nem meglepő, mindenhol...
2020.09.22a párjával
Sok éve járunk Gyulára azonban most ajánlották ezt a csárdát. Teljesen el voltunk ragadtatva, gyönyörű környezet hangulatos makulátlanul tiszta csárda, az étlap lenyűgöző. Nagyon kedves személyzet és olyan ételek pl galamb leves ami igazán nagyon ritka különösen akkor ha még finom is. A pincér...
2018.01.03a párjával
Az év végét itt kezdtük 30.-án. Olyan jó volt a felszolgálás és az enni való, hogy ilyen folytatást szerettünk volna. Ez sikerült is. Házias ízekkel találkoztunk. Egy kis kitérő bármely irányból megéri.Tessenek megpróbálni! Amikor megjegyeztem, hogy az abrosz sajnos foltos lett, azt a választ...
Arcanum Hotel Békéscsaba - Napi árak reggelis ellátással
2024.12.29-ig
Arcanum Hotel Békéscsaba
Hunguest Hotel Gyula - Napi ár fürdőbelépővel
Napi ár fürdőbelépővel
2025.03.01-ig
Hunguest Hotel Gyula
Komló Hotel Gyula - Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel
Szállás reggelivel és vacsorával, Várfürdő belépővel