Kedves nemzeti hely

Nagy-Magyarország Fogadó Étterme BékésszentandrásNagy-Magyarország Fogadó Étterme Békésszentandrás a térképen

2017. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2017. szeptember 11.
Egy kajak verseny miatt jártunk Békésszentandráson, amikor ráleltünk erre a helyre.Amikor bementünk kellemes vendégszerető volt a fogattatás.Éppen zárt körű családi rendezvény volt "ballagási ebéd",de ettől függetlenül beinvitáltak és készségesen kiszolgáltak.Tiszta illemhely az ételek jóízűek,az árak elfogadhatóak voltak.Kedves kiszolgálással,mindez magyar népi hagyományos eszközökkel díszítve.Egyetlen nagy hiányosság volt,SZÉP kártyával és bankkártyával nem lehet fizetni csak kp.
Nagy-Magyarország Fogadó Étterme Békésszentandrás - Belső

Nagy-Magyarország Fogadó Étterme további értékelései

2023.08.22gyerekekkel
Minden évben a Kőrösöknél nyaralunk nagy családdal. Mivel egy ideig a Cs. [moderálva - a szerk.] zárva volt, kipróbáltuk a Nagy.Magyarországot.. Hát kár volt... marhapörkölt galuskával...tocsogott a paprikás zsírban az egész , mintha zsírleves lett volna, Én ugyan néhány szelet kenyérrel,...
2021.08.20családjával
Könnyen megközelíthető,a falu szívében található.Akkora adagot kaptunk,hogy lehetetlenség volt megenni.Ár-érték arányban kiváló. A személyzet kedves és rugalmas.Összeségében kiváló.
2018.02.06barátokkal
Nemrég vacsoráztunk itt. Isteni finom volt a kemencében sült csülök,kívül ropogós,belül omlós.Bőséges,tartalmas vacsora. Ár érték arányban nagyon jók az árak. Sajnos az étlap elég rövid,nem sok választék van, az is magyaros jellegű, diétázóknak,gyerekeknek,nem biztos hogy elég....De aki egy jóízű...
Lelkesház Szarvas - Három éjszakás pihenés
Három éjszakás pihenés
2024.10.02-ig
Lelkesház Szarvas
Tisza-tó Apartmanpark Kisköre - Napi árak reggelis ellátással
2024.11.16-ig
Tisza-tó Apartmanpark Kisköre
Hotel Kumánia Kisújszállás - Nem csak a húszéveseké a világ
Nem csak a húszéveseké a világ