Zarándokcsoporti ebéd

Csevegő Bisztró BodajkCsevegő Bisztró Bodajk a térképen

Kiváló 2021. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2021. július 16.
Nagyon hangulatos bisztró a Segítő Mária kegytemplom közelében. A gazdagréti Szent Angyalok templom zarándokcsoport 10 tagja tért be ebédelni. Annak ellenére, hogy egy másik tíz fős csoport külön-külön pizzát rendelt, a mi rendelésünket is gyorsan felvették. Az üdítőital és a hideg sör perceken belül az asztalunkon volt. Mi párommal rántott óriási sertésbordát rendeltünk rizzsel ill. petrezselymes burgonyával és kovászos uborkával. A borda valóban óriási volt, szinte lelógott a tányérról. Ráadásul finom volt. Nemcsak panír volt rajta, hanem husi is, ami omlós volt.
Csevegő Bisztró Bodajk - Külső képCsevegő Bisztró Bodajk - BelsőCsevegő Bisztró Bodajk - Étel/italCsevegő Bisztró Bodajk - Egyéb

Csevegő Bisztró további értékelései

2022.06.05a párjával
Tegnap a pasimmal voltam a Bisztróban. Vacsorázni szerettünk volna, de nem jött össze. Rendeltünk egy italt, amikor kihozták, jeleztük, hogy egy perc türelmet kérünk, mert ételt is szeretnénk rendelni. Ezt követően fél órán át várakoztunk, hogy felvegyék végre az étel rendelésünket. De hiába....
2021.10.23gyerekekkel
Hosszúhétvégénk alkamával vasárnap kora délutánig esett az eső, így kisbabánkkal nem akartunk elindulni, házhoz rendeltük. Minden nagyon dinom volt.
2021.09.25a párjával
Éhesen tértünk be ide egész napi túra után. A felszolgáló hamar jött, az italokat is rendben megkaptuk és rendeltünk leveseket és második fogást is. Ahogy hallottuk állandóan csörgött a telefon, jöttek az újabb pizza rendelések. 25 perc elteltével sem kaptuk meg a levest. Rajtunk kívül 1...