Szabó Antal
Országjáró - 23 városban járt már2 évnyi aktív tagságLelkes fotózó - 106 feltöltött kép
Fotói
106 fotó

Szabó Antal adatlapja

Nyugdíjas ENSZ szakértő vagyok. 12 évig Genfben dolgoztam az Európai Gazdasági Bizottságban mint régionális tanácsos. Fő profilom a kisvállalkozásfejlesztéri politika. Előtte hosszú évekig dolgoztam a kőolajiparban, a műszegyártásban, az erősáramú technikában és az államigazgatásban. Közel 70 országban jártam.
Elősorban feleségemmel utazok és látogatom az éttermeket. Elvem: minden országban a saját konyhával kell megismerkedni, mert egy országok nemcsak a látottak alapján, hanem az emberek szokásai és konyhái alapján lehet megismerni.
Ilyen vagyok
Környezettudatos  •  Ár-érték figyelő  •  Borbarát  •  Sörkedvelő  •  Nyugalomra és csendre vágyó  •  Természetbarát  •  Magyaros ízek kedvelője  •  Távol-keleti ízek szerelmese  •  Gyógyvízben ázó  •  világutazó
Regisztráció2017.03.26
Utoljára itt2021.10.21

Kiváló 2021. július 4.a párjával járt itt
Párommal voltam, 3 éjszakát töltöttünk. A szoba tiszta volt, csak egy testápolót hiányoltunk. A személyzet udvarias, különösen a vendéglőben. Érkezéskor a szég és a TV nem működött, de leszóltunk a recepcióra és azonnal jöttek a szerelők. Bőséges és változatos reggeli és vacsora. Mi korán mentünk, hogy legyen friss választék.
5Étkezés
Kiváló 2021. július 4.a párjával járt itt
Sokadjára jöttünk el és most sem csalódtunk. Ez alkalommal húgomat és családtagjainkat is elcsábítottuk, nekik is nagyon tetszett minden. Igénybe vettük a Hamman gőzkabinos kezelést, különleges érzés volt, mintha a Közép-Keleti hamman fürdőkben jártunk volna. Az étkezés most is kiváló volt.
5Étkezés
Felhasználó fényképei:
Mesés Shiraz Hotel Egerszalók - Mesés Shiraz Hotel Egerszalók - Mesés Shiraz Hotel Egerszalók -
Kiváló 2018. május 20.a párjával járt itt
2018. május 16-án voltunk itt. Az Idegenforgalmi Központban ajánlották, mert egy autentikus nógrádi vendéglőt kerestünk. A vendéglő hangulata a barokkos vörös bársony székeivel és fali textíliájával rögtön megfogott. A kiszolgálás nagyon barátságos volt. A húsleves és a májgombóclevesben nem csalódtunk.
Felhasználó fényképei:
Bársony Vendéglő Szécsény - Bársony Vendéglő Szécsény - Bársony Vendéglő Szécsény - Bársony Vendéglő Szécsény - Bársony Vendéglő Szécsény - Bársony Vendéglő Szécsény -