Bőséges ebéd a szőlőlugasban

Alabástrom Panzió és Étterem BogácsAlabástrom Panzió és Étterem Bogács a térképen

Kiváló 2019. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 16.
Nem ezt az éttermet tűztem ki célul, de ez közel volt a fürdőhöz, és az éhség rendet bont, hát bementünk, én elég kétkedve. Viszont amikor elértem a hátsó teraszt, már biztos voltam benne, hogy nem megyek tovább. Régmúlt meleg nyári délutánokat idéző faasztal, fehér hímzett terítővel, párnás padokkal hívott, két oldalról szőlőlugas (tele jóízű szőlővel), mögötte a benti rész boltíves, virágos ablakával. Rajtunk kívül nem is volt más vendég, hiszen ebédidő már jócskán elmúlt, a vacsorai még nem jött el. Így kiélvezhettük a hely, a kert pazar, családias hangulatát.
A kétszemélyes Alabástrom bőségtál bőséges is volt, jó ízű is (dicséretes, hogy a zöldségeket nem csak párolják, de fűszerezik is), a felszolgálás kedves, figyelmes, az árak kedvezőek.
A belső terem is hangulatos, tiszta, így a mosdó is.
Érdemes ide jönni!
Alabástrom Panzió és Étterem Bogács - BelsőAlabástrom Panzió és Étterem Bogács - Külső képAlabástrom Panzió és Étterem Bogács - Külső képAlabástrom Panzió és Étterem Bogács - Külső képAlabástrom Panzió és Étterem Bogács - BelsőAlabástrom Panzió és Étterem Bogács - BelsőAlabástrom Panzió és Étterem Bogács - Külső képAlabástrom Panzió és Étterem Bogács - Külső kép

Alabástrom Panzió és Étterem további értékelései

2020.02.10barátokkal
Az egész panziónak van egy hangulata és stílusa! Itt megleled a békét, nyugalmat. A régi szép idők hangulatát idézi, fantasztikus ételkölteményeivel. Több éve visszajárunk. Nagyon kedves, segítőkész a panzió tulajdonos. Minden kérésedet teljesíti. Nála a vendég az első. A kert csodálatos. A...
2015.08.21gyerekekkel
Minden évben Bogácson nyaralunk, idén is így történt. Az itteni pozitív értékelések alapján látogattuk meg az Alabástrom éttermét. Mindannyian készételt kértünk (bárány- és marhalábszár pörkölt juhtúrós sztrapacskával, harcsapaprikás kapros túrós tésztával, bolognai spagetti), ennek ellenére egy...
2015.05.26családjával
Már negyedszerre töltöttünk több napot Bogácson! Mivel a szállásunkat is ide választottuk, kézenfekvő volt hogy az étterem is kipróbálásra kerüljön! Az ételek frissek, ízletesek és szemet is gyönyörködtetőek. Nagyon ajánlom példának okáért a Csárdás 2 személyes tálat, de bármit választ az...