Megkésett pocak tömés

Kőkorszaki Pocak-tömő Étterem & Pizzéria BogácsKőkorszaki Pocak-tömő Étterem & Pizzéria Bogács a térképen

2021. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2021. október 30.
Noszvajról hazafelé ejtettük útba az éttermet. A terasza még üzemelt, oda is sütött a nap, ezért kinn ültünk le. Kisvártatva érdeklődött a pincér lány, hogy hozzon-e másik étlapot, vagy elég nekünk az az egy, amit az asztalon leltünk. Kértünk másikat, és a némi italt. Krusovice sört csapolnak, elég drágán. Az ételek még az elfogadható kategóriába tartoznak. Én fokhagymás csülköt kértem, de egyéb okból zöldséges rizzsel, párom pizzát rendelt. Amikor kis idő múlv megjelent a pincér, és kihozta a csülkömet, akkor tájékoztatta a párom, hogy a pizza némi időbe kerül, mert a kemence felfűtése lassú, talán 20 perc is lesz. A csülök jól nézett ki a rizs tetején, egy beleszúrt steak kés adta a rusztikus báját. Én viszont emellé kértem még egy villát is, mert az bizony lemaradt. A pincérlány időnként biztatólag újabb 20 percet helyezett kilátásba páromnak, aki már kezdett éhes lenni, előlem meg elfogyni a csülök. És valóban, én már megettem, és amikor elvitték a tányéromat, jvasolta a lány, hogy talán addig a 20 percig, amíg készül a pizza fogyassztunk valamit, mondjuk desszertet. De aztán rájöhetett, hogy én abban a pillanatban fejeztem be egy fél disznó elfogyasztását, a párom meg pizza előtt aligha enne egy dobostortát. Aztán hallottuk, hogy másnak is gond a pizza, de ők azt az információt kapták, hogy 12 fő rendelt pizzát, és csak négy fér a kemencébe sajnos. Gondolom, miután felmelegedett. A pizza leírásánál szerepelt, hogy nem hagyományos, saját fejlesztésű a tésztája, amit mások nem használnak. A párom véleménye volt, hogy ez nem lehet véletlen, mert hát nemigen volt jó. SZÉP kártyával nem tudtam borravalót adni. Mondjuk nem is nagyon törtem össze magam.

Kőkorszaki Pocak-tömő Étterem & Pizzéria további értékelései

2024.03.16gyerekekkel
Négyen mentünk vacsorázni, koszos asztal fogadott bennünket. Hajszálat találtunk az ételben, a kiszolgálás sem volt szivélyes. Az egyik fogásnál nem azt kaptuk, amit kértünk, így még hosszabb lett az egyébként is hosszú várakozási idő. Rossz döntés volt, nem ajánlanám!
2020.08.05gyerekekkel
Az étterembe kora délután, már jóval a déli csúcs után tértünk be. Ennek megfelelően csak két asztalnál ültek, az egyiknél épp megkapták a rendelést. Leültünk, megkaptuk az étlapot, és innentől kezdődött a kálváriánk. A pincér, a pultos, a másik pincér többé felénk sem nézett, még az...
2020.08.04barátokkal
Az "élmény" egészen friss, ezért gyorsan le is írom. Baráti társasággal 2020. augusztus 02-án, vasárnap, a déli órákban voltunk az étteremben. Megjegyzem jobb híján, mivel Bogács elismerten legjobb étterméhez, a [moderálva - a szerk.] sor kb. a Pocaktömőig ért. Ami nem tetszett (és ebben a...