Kis faluban nagy étterem.

Tekerjes Étterem BoldogkőváraljaTekerjes Étterem Boldogkőváralja a térképen

Kiváló 2016. májusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 7.
Kicsit nehéz volt megtalálni az éttermet, mert bár folyamatosan hirdették a táblát, magát az étterem feliratot egy turista busz takarta el.
Mikor végre betérhettünk a személyzet azzal fogadott, amit sejtettünk, hogy kb 50 egyszerre érkezett vendég van, így kicsit hosszabb lesz a várakozás, bár nagyon igyekeznek majd. Fél óra csúszást jeleztek, ez elfogadhatónak tűnt.
A belső helységből folyamatos gyerekzsivaj szűrődött ki, és nagy tételben hordák a pincérek a rántott húst, és a sült krumplit. Mivel a külső helységben is lehetett a konyhából némi szagot érezni, a nagy tétel miatt vártam, hogy az égett olaj szaga érkezik majd, de nem.
A kacsacombra a páromnak nem volt panasza. A juhtúrós sztrapacska finom volt, bár más, mint a Mátrában.

A személyzet rendben volt, kedvesek, előzékenyek voltak. Hogy az előző vélemények után fejmosás történt-e, vagy az volt a kirívóeset nem tudom.

Gössert csapolnak, ami Borsodban talán meglepetés is, de mindenesetre mi nem bántuk. Igaz én vezettem, így ebből kimaradtam. Ahogy ez szokott lenni.

Tekerjes Étterem további értékelései

2022.04.25gyerekekkel
Boldogkő várának felfedezése után jól esik a finom ebéd.Erre a célra a Tekerjes Fogadót szemeltük ki.Délután 2 órakkor elég sokan voltak.Nem is volt szabad asztal 6 főre azt mondták,pedig jócskán volt asztal.A belső részen egyáltalán nem ült senki.Az idősebbik felszolgálónak nem is tetszett,hogy...
2019.04.28a párjával
Délután négy órakor érkeztünk a faluba, elég éhesen, mert a reggeli régen volt... Rajtunk kívül még egy asztalnál ültek. üdítőt, és sztrapacskát kértünk. A felszolgáló hölgy nagyon kedves volt, rögtön hozta az italokat, és pár perc múlva a hatalmas adag sztrapacskát füstölt csülökkel, és...
2017.09.18a párjával
Párommal tértünk be egy esős vasárnap délután. A hely igényesen berendezett, és tiszta volt. A felszolgáló gyorsan megérkezett és kedves volt. Az ételek, italok is nagyon hamar megérkeztek, pedig viszonylag sok asztaluk foglalt volt. A leves isteni finom volt (tejszínes vargánya gomba leves)...