Csalódás, nyegle pincérek, lassú kiszolgálás, drága!

Country Tanya Vendéglő BudakalászCountry Tanya Vendéglő Budakalász a térképen

Szörnyű 2021. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2021. július 20.
A neve miatt választotta a párom, mert szereti a country stílust, de ez nagyon messze van attól. Pár fénykép a falon, de semmi country zene és egyéb ehhez a stílushoz illő kellék nem volt. Asztalt foglaltunk és a 38 fokos melegben sikerült az asztalunkat pont a napra tenni. Egy órát vártunk az ételre, mire kihozták. A pincérek egyáltalán
nem kedvesek, nyeglék, nem étterembe valók. Az adagok nagyon kicsik, de viszont jó drágák Négy személyre átlagos ételek, semmi extra, plusz pár üdítő 27 ezer Ft. A fizetéskor a számlát megmutatta a pincér, de miután kifizettem elvitte magával. Hiába szóltam utána láttam, hogy gyorsan kidobta a kukába. Furcsának tartom ezt a viselkedést. Tovább nem bonyolódtam bele ebbe a dologba, hanem inkább távozunk és soha többet nem jövünk ide vissza. Másnak sem ajánlom ezt az éttermet! Megjegyzem elég sokat járunk étterembe, de ilyet még sehol nem tapasztaltam.
Hangulat:Szörnyű

Country Tanya Vendéglő további értékelései

2015.10.27gyerekekkel
Ismerjük ezt a vadnyugatos helyet, már több éve visszajárunk ha útba esik. Udvarias, kedves kiszolgálás, rugalmas asztalfoglalás. Pilisből jöttünk, kb. 30-40 perc volt mire odaértünk és volt asztalunk, pedig a hely tele volt. Gyerekekkel voltunk, de a pincérek türelmesek voltak, és kivárták a...
2015.04.11a párjával
Mivel én kb. 2 km-re lakok a helytől, évente többször látogatom. Eddig soha nem kellett csalódnom. Nagy a választék, úgy érzem mindenki találhat számára megfelelőt. Nem csupán a sablonos ételek találhatók meg a menün, különlegességekkel is találkozhat az ember. Az árakat tekintve a hely nem...
2015.01.07családjával
Lányom választotta ezt a helyet, itt ünnepeltük meg a születésnapját.Nagyon udvarias kiszolgálásban volt részünk. Nagyon finomak voltak az ételek. Jó hangulatú vacsora volt. Annyira megvoltunk elégedve, hogy megbeszéltük máskor is ott fogunk vacsorázni. Jobb időben, hogy a teraszt is...