Van még mit tanulni

Spájz Étterem & Kolbászház BudakesziSpájz Étterem & Kolbászház Budakeszi a térképen

2014. augusztusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 25.
A párommal egy kellemes túra után tértünk be az étterembe.
Az első csalódás akkor ért, amikor sajtos nokedlit kértem és nem volt. Kicsi adag levest kértem, (és mivel én épp a mosdóban voltam a párom adta le a rendelést) ki is hozta a pincér, viszont azért már külön kellett szólni,hogy még valamit szeretnék rendelni.
A második fogásra viszont irdatlanul sokat kellett várni, ami elég bosszantó volt.Szerencsére ízletes volt az étel.
A másik zavaró tényező a szomszédos asztalnál levő illuminált állapotban levő középkorú pár volt, akik igen hangosan és sok szempontból kifogásolhatóan viselkedtek.
Úgy gondolom, egy magára valamit adó étteremnek kutya kötelessége minél előbb eltávolítani az ilyen vendégeket.Nem még a pincér kér elnézést tőlünk a vendégek viselkedése miatt.
Összegezve: az étel finom volt,a felszolgálás figyelmetlen és lassú.

Spájz Étterem & Kolbászház további értékelései

2015.05.06
Régebben jártam ott és emlékeim szerint rendben van az étel, azonban a kiszolgálás minősíthetetlen volt legutóbb. Több mint 10 percet ültünk a párommal a teraszon, és még csak felénk sem néztek...illetve, de felénk nézett az a pincér vagy szakács aki kint dohányzott miközben várakoztunk. Ennyi...
2015.04.14családjával
Kétszer jártunk itt az elmúlt hetekben esténként, étlapról rendeltünk. A pincérek jópofák és ráérősen elbeszélgetnek a vendégekkel. Nincs túl nagy kínálat, de az ételek finomak voltak. A folyóboruk is egész jó. Az egyik ételnél egy kicsit más érkezett, mint ami az étlapon szerepelt, de amúgy...
2015.01.06
Körülbelül egy éve svédasztalos étteremként működik a Spájz étterem, többször ebédeltünk már itt helybeli lakosként a családommal, hiszen hétvégi főzés helyett, vagy akár hétköznap 2-3 különböző leves, 4-5 fajta főétel és desszert közül válogathatunk abból a választékból amit szeretnénk enni. Aki...