Csúcsminőségű szendvicsek

Amber's French Bakery & Cafe BudapestAmber's French Bakery & Cafe Budapest a térképen

Kiváló 2016. novemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 11.
Először a honlapot olvasva jött az ötlet a kávéház kipróbálására, így amikor egy könnyű ebédre vágytunk a közelben, ide tértünk be. Melegszendvicset és mozzarellás szendvicset ettünk, mindkettőhöz balzsamecettel locsolt zöld saláta járt, és mindkettő rendkívül finom volt, szendvicstől pedig nem várt volna gasztronómiai élményt az ember, de itt kapott. Gyümölcsteát és forró csokit ittunk, a forró csoki forró tejből és egy darab fekete csokiból állt, amit a vendég kever el a tejben. Az ételek egy részét utólag szolgálták fel, csodálkoztunk, hogy a felszolgáló tudta kinek mit kell kihozni, hiszen a rendelést nem ő vette fel. Elég zsúfolt a hely, szinte minden vendég külföldi volt rajtunk kívül, az árak is nekik szólnak, az 1.290 Ft-os szendvics áráért egy ebéd menüt is lehet enni a belvárosban délben. Egyfajta kuriózum a kávéház, mindenképpen érdemes kipróbálni.
Amber's French Bakery & Cafe Budapest - BelsőAmber's French Bakery & Cafe Budapest - Külső kép

Amber's French Bakery & Cafe további értékelései

2017.10.07gyerekekkel
Szuper kis hely!Szépen berendezett,minden megtalálható ami szem szájnak ingere.Finom szendvicsek,finom kávék.Croque Monsieurt ettem egy pisztáciás cappuccinoval,csúcs szuper volt.A személyzet nem a legkedvesebb,de az ízek kárpótoltak mindezért.Már korán reggel nagyon sokan vannak.Ha Pesten járok...
2015.09.10egyedül
Első alkalommal a villamosról láttam meg, hogy egy új hely nyílt a Fővám téren, szemben a Vásárcsarnokkal, az Anna Café mellett. Mindenképpen terveztem a felkeresését, mert szeretem az ilyen stílusú és profilú helyeket, ahol gyorsan lehet enni minőségi ételeket, kellemes környezetben. Ebben csak...
2015.09.02egyedül
A nemrégiben volt szerencsém gyalog megtenni az utat a Fővám tértől az Astoriáig. Volt némi időm arra is, hogy bemenjek egy-két helyre. Elsőként adta magát a Fővám tér és a Váci utca sarkán fekvő Amber’s reggelizőhely. Elegáns, de nem feszengős beltér, csábító falatok, nagyon jól kinéző...