Átlagos kocsma jó helyen

Aranykorsó Söröző BudapestAranykorsó Söröző Budapest a térképen

Átlagos 2016. novemberben, egyedül járt ittÉrtékelt: 2016. november 28.
Az Aranykorsó sörözőben voltam már egyszer, ott zártunk le egy hatalmas turnét hajnali kettő tájt. Tetszett, hogy van wurlitzer, nem emlékszem már pontosan, hogy Egészséges Fejbőrt hallgattunk vagy Kárpátiát, de az is lehet, hogy mindkettőt.
A minap déltájban vetődtem arra, gondoltam bemegyek akkor is, ha nem ihatok alkoholt, vagy ha igen akkor visszafogottan, lássuk milyen a hangulat nappal.
Hát, más. Csendesebb, kihaltabb.
A hátsó részben, az egyik szeparéban ültem le, ahol elég sötét volt.
Zéró tolerancia ide vagy oda, megkockáztattam egy kisfröccsöt abból kiindulva, hogy csak lebomlik két óra alatt egy deci bort, míg autóba ülök. Nem derült ki, nem fújtam szondát. Varga borból készítették a fröccsöt 200 ft egy deci, a szóda 30. Van fóti sörük is, 750-ért.
Korrekt-átlagos kocsma ez, lehet, hogy még megnézek alkalomadtán.
Aranykorsó Söröző Budapest - Étel/italAranykorsó Söröző Budapest - BelsőAranykorsó Söröző Budapest - Külső képAranykorsó Söröző Budapest - BelsőAranykorsó Söröző Budapest - Étlap/itallap

Aranykorsó Söröző további értékelései

2020.05.29egyedül
Az Aranykorsó egy stabil pont, jó későig van nyitva s ha az ember a nagytétényi buszra vár a Móricz Zsigmond körtéren, itt még beverhet egy fröccsöt. Pont ezt tettem tavaly júniusban egy kiadós turné után. Arra már nem volt kapacitásom, hogy megigyak egy egész a sört, bár itt tartanak...
2018.08.17barátokkal
Többször jártunk m,ár itt; azt kapunk, ami várható. Ráadásul a környéken nincs nagyon más hely, ami nyitva lenne 05 óráig !!!!! Nem puccos hely, nyilván. De normális a kiszolgálás és jó minőségű a fehérbor. Nincs ugyan édes , sőt féledés sem belőle, amit azért nehezményeztem, ámde nem egy vizes...
2016.12.20csoporttal
Régebben párszor jártunk itt; akkor talponállóbb hangulata volt. Most " kényszerűségből" kerültünk oda, hisz a környéken minden bezárt 23 órakor vagy éjfélkor. Nem az elfogyasztott ital beszélt belőlünk, de abszolút nem olyan a hely, mint amilyen a híre; gyanítom kb 20 évvel ezelőttről. A...