Először, de nem utoljára!

Baalbek - Libanoni Étterem BudapestBaalbek - Libanoni Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2023. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. július 25.
Mindig közel állt hozzám a keleti étkezési kultúra.
A Baalbeket a net dobta fel. Normális hangvételű reklámjuk miatt úgy döntöttünk, kipróbáljuk. Két nappal később, már vacsoránkra várva ültünk náluk.
Nagyon jó helyen vannak, a parkolás miatt aggódtam, de azonnal sikerült. Udvariasan előzékenyen fogadtak minket, választhattunk, hogy kint, vagy bent szeretnénk ülni.
A hölgy a választott benti asztalhoz kísért minket, kapásból étlappal a kezében. Pár perc múlva őt váltotta egy pincérhölgy, aki egyszerre vette fel az ital és az étel rendelést. Ez nekem nagyon bejön!
Italra semmit, az ételre alig kellett várnunk. A főételek, a deszertek, a hozzájuk rendelt kétféle limonádé, kifogástalanul került felszolgálásra! Pár perccel az étkezés megkezdését követően, a tulajdonos asztalunkhoz lépve kérdezte, hogy mindennel meg vagyunk-e elégedve. Válaszunk: "tökéletesen!"
Nem részletezem tovább... Millió helyen ettünk eddig Budapesten, de ennyire előzékeny, pozitív, udavarias kiszolgálással, még egyik helyen sem találkoztunk. Az ételek minőségéről, a tálalásról nem beszélve.
Nagyon jó érzéssel távoztunk.
Zárójelben: A mellékhelyiség egy érintésmentes ajtóval nyílik. Bent olyan tisztaság és illat van, amit szintén sehol sem tapasztaltunk.
Az egész úgy ahogy van kifogástalan!

Baalbek - Libanoni Étterem további értékelései

2023.09.01
2018-ban én írtam az első értékelést a Baalbek étteremről, de azóta kardinális változások történtek az étteremmel. Az eredeti Ferenciek tere helyszínükről, a Klotild Palotában lévő hotel épületéből szintén az V. kerületen belül maradva, de átköltöztek a Belgrád rakpartra, amely szintén egy igen...
2023.07.30családjával
Az étterem hangulatos és tiszta, az ételek fantasztikusak! Családias légkör, mindenki kedves mosolygós! A kiszolgálás remek, Emesének köszönhetően, aki ügyes, kedves és mosolyog mindig! Reklámozni fogom ezt az éttermet!!!!
2023.07.02családjával
Régen ettem úgy, vagyis nem nagyon emlékszem, hogy minden étel nagyon ízlett volna, nem találtam kifogásolni valót az ebédben. Kitűnő választás volt a Baalbek, az egyik családtagunk még valami titkos keleti kapcsolatokból fakadó kedvezményt is tudott itt nekünk, szóval, minden a megfelelő...