torkos! mai színvonal és elérhetőség

Bécsiszelet Étterem - István utca BudapestBécsiszelet Étterem - István utca Budapest a térképen

Kiváló 2015. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. február 21.
Hú. Nagyon örülök, hogy felkerült, mert én nem vettem észre, hogy pont ez a Bécsi szelet étterem még nincs itt . Nos Torkos csütörtökön itt jártunk. 15- órára volt időpontunk, ugyan mi későbbre szeretünk volna menni, de sajnos már egy héttel az esemény előtt már nem volt lehetőség. Már utólag megértem miért. Nagyon klassz hely. Mi egy 2,5 személyes bőség tálat rendeltünk. Gondoltuk, hogy ez olyan szokványos és simán ketten megtudjuk enni. Hát ez náluk nem így műkődik, csaknem a felét elvittük a tálnak, mert nem tudtuk megenni. Nagyon gusztusos csomagolásban haza vittük. ( itt megjegyzem nem vagyunk kis étküjek)Ja mondjuk olyan híbát elkövettünk, hogy még egy kis rántott gombát is kértünk. Ez már a mikedvencünk, minden ilyen tálakhoz. A lényeg ilyen finom rántott sajtott és frisset az emner nem igen kap sem frrissen sültet. Ráadásul azon is meglepődtünk, hogy a rendelésünktől számítva, igen hamar már előttünk volt az étel, pedig frissen sültek voltak benne. Végül bevalljuk az állatainknak is adtunk pár falatot belőle, nem azért, mert mi nem tudtuk volna elfogyasztani, de nekik is jár egy kis farsang és finomság, nálunk ők is családtagok. Szeretném elmondani, hogy én, valamikor erre a könyékre jártam általános iskolába. A helység múltját ezért ismerem. Gyerekkoromba egy gyorsétkezde és egy italkimérés volt. Majd valami szórakozóhely lett a kilencvenes években ital, zene, tánc, néha étel is volt. Majd, szerencsére a mai napra ez alakult ki igazán örülök és vissza térünk, ez az elfogadható szinvonal és az átlag embernek is elérhető.

Bécsiszelet Étterem - István utca további értékelései

2015.08.18barátokkal
A kinti párás meleg után, kicsi helyen, de mégis kellemes körülmények között fogyasztottunk el egy finom ebédet.Volt légkondi, de csak annyiban érzékeltük, hogy nem volt meleg a helység. Pont jó volt a hőfok. A kiszolgálás gyors volt, mikor elhelyezkedtünk azonnal megérkezett a pincér aki...