Én nem mennék újra

Bécsiszelet Vendéglő (Óbuda) BudapestBécsiszelet Vendéglő (Óbuda) Budapest a térképen

Átlagos 2016. januárban, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 9.
A családdal születésnapot ünnepeltünk az étteremben. Egy különteremben foglaltunk asztalt. A terem az étterem eldugott végében volt. Utólag ezt meg tudtam érteni, én sem mutogatnám… Az étterem maga szép, de arról a helyiségről, ahol a mi asztalunk volt, nem mondható el ugyanez. A fogasok hiányosak voltak, a gipszkartonfal nem ért a mennyezetig, látszottak felette a csövek. A sarkokban található lámpák egy részében kiégett az izzó. A falon lévő gyermekrajzok majdnem mindegyike ferdén volt feltéve. Biztosan van, aki ettől el tud vonatkoztatni, az én szépérzékemet viszont rettentően zavarta.
Viszonylag sokat vártunk a rendelésünkre, ami nem is egyszerre érkezett meg, volt, aki már majdnem befejezte saját fogását, mire a többiek megkapták a magukét.
A hely hangulata lelombozó volt, de ez szerencsére nem szegte családunk jókedvét. A pincérnőnk kicsit lekezelő volt, a felszolgált ételek viszont finomak.
Tisztaság:Gyenge
Bécsiszelet Vendéglő (Óbuda) Budapest - Étel/italBécsiszelet Vendéglő (Óbuda) Budapest - Étel/italBécsiszelet Vendéglő (Óbuda) Budapest - Étel/italBécsiszelet Vendéglő (Óbuda) Budapest - Étel/italBécsiszelet Vendéglő (Óbuda) Budapest - Étel/italBécsiszelet Vendéglő (Óbuda) Budapest - Étel/ital

Bécsiszelet Vendéglő (Óbuda) további értékelései

2019.11.26egyedül
Ma valami baleset volt a 17-es villamos vonalán, leszállítottak bennünket valahol a Császár uszodánál, aztán fusson mindenki, ahogy tud. Én meg futás közben arra is gondoltam, hogy nem is ebédeltem még ma. Na, de lássuk, hol is fogok? Olyan nagyon vonzó, biztató betérő nem akadt útközben,...
2016.02.28gyerekekkel
Gyerekekkel éhesen estünk be, unott pincérnő szolgált ki a majdnem üres hangulattalan vendéglőbe. Lehangoló üres hűtők az asztalok között, nincs csapolt sör, pedig a megállítótáblán többféle is fel volt tüntetve csalogatóan. Az egész olyan volt mintha itt maradt volna a múlt századból persze...
2015.08.27a párjával
Farkas éhesen estünk be a helyre egy komolyabb túrázás után, és egy kétszemélyes tálat kértünk, amit kb. 10 percen belül ki is hoztak. Ár/érték/minőség arányban nagyon jó volt, igaz semmi kiemelkedő, de legalább alaposan jól laktunk. (Viszont azt nem értem, hogyha üveges sört kérek, akkor az...