Inkorrekt pincér/kasszás

Bonnie Restro BudapestBonnie Restro Budapest a térképen

Szörnyű 2014. januárban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. január 20.
Rettenetesen kis adagot kaptunk narancsos kacsából de leginkább az csapta ki a biztosítékot, hogy amikor lementünk fizetni a pincér úr így szólt "volt ez, meg az, ez így összesen pont ennyi". Én utána számoltam én nem annyi volt a végösszeg, hanem annál 400 Ft-tal kevesebb. Kasszásunk ugyanis elfelejtett szólni, hogy a szervízdíjjal emelet összegről szóló számlát adta át részemre. Én észrevettem ezt így eszem ágában sem volt borravalót adni (egy háromezer forintos tételről beszélünk) viszont voltak barátaim akik tekintettel arra, hogy az ilyen fajta vendéglátói átveréshez egyáltalán nincsenek hozzászokva, odaadták az árba beszámolt és elhallgatott szervízdíjon felül, fogyasztásuk 15 %-át. Nagy társasággal voltunk és mi előbb elmentünk, ami azt jelenti, hogy minden egyes külön számolt tételnél szép borravalót kapott a pincér. Visszataszító volt a felismerés, sosem fogunk oda többet menni és bizony lépten-nyomon híresztelni fogom, hogy ez sajnos egy ilyen hely!

Bonnie Restro további értékelései

2019.09.17a párjával
Öt éve írtam utoljára értékelést, és bár eleinte visszafogottan tetszett, kedvenc helyünkké vált, hetente- két hetente be szoktunk ülni egy sörre, télen egy forralt borra. Néhány alkalommal az ételeket is megkóstoltuk, és ezek sem okoztak csalódást. Az étlap nem túl hosszú, a ma divatos bisztrós...
2016.11.27egyedül
Évekkel ezelőtt még egy másik étterem üzemelt ezen a helyen, jártunk is itt kétszer a kollégákkal vacsorázni. A Bonnie Restrot nem nevezném igazi étteremnek, úgy gondolom, a konyhájuk nem meggyőző, viszont alapvetően nem egy rossz hangulatú hely, bár nincs igazi arculata. A pontozásnál is a 3-as...
2014.07.24a párjával
2014. májusában jártunk legutóbb a sörözőben. Bár meleg ételeket is lehet rendelni, a hely inkább söröző, mint étterem, ebben a kategóriában viszont nem okoz csalódást. Az ételválaszték elég kicsi, nem is túl olcsó, az italválaszték viszont jónak mondható. A térre kiülve este fantasztikus a...