Tűző napon a teraszon

Budapest Bisztró Csárda BudapestBudapest Bisztró Csárda Budapest a térképen

Átlagos 2015. májusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2015. május 26.
Munkatársakkal jöttünk el ide ebédelni hétköznap ebédidőben. Elég népszerű hely ilyen időtájt, elsősorban a környékbeli nyakkendős, ill. kiskosztümös irodisták, bankárok közkedvelt éttermének látszik.
A pénztárcakímélő megoldást választottuk, mivel az aznapi menü szimpatikusnak tűnt a leírás alapján. A leves és a desszert fix, a 2 féle főétel választható. Az egyik kollégám javaslatára a teraszra ültünk ki, mert úgyis olyan szép az idő... nos, ezt a döntést később ezerszer megbántam, mert nagyon odatűzött a nap, egész végig hunyorogtam, pedig nem is én ültem a nappal szemben. Pedig van árnyékoló a terasz fölött, de fel volt tekerve (nem tudom, így mi célt szolgálhat...)
A leves gulyásleves volt, ami egy közepes csészényi adag volt, egy klasszikus megjelenésű és ízesítésű, magyaros gulyásleves volt, sok krumplival, marhahússal (némelyik kissé zsíros és túl nagy darabok), pirospaprikával. Összességében ez volt a legerősebb fogás.
A főételek mindegyike elég "lájtos" volt, Cézár saláta, illetve lazacos fusili, én ez utóbbit választottam. A tészta nem volt valami ütős, nem nagyon volt ízesítve, és nekem nagyon hiányzott mellőle a citrom, amellett az adag is meglehetősen kicsi volt, pedig nem vagyok hatalmas étkű. Először még gondoltam, semmi baj, kérek a felszolgálóktól citromot, de annyira nem jártak felénk, hogy esélyünk sem volt elcsípni őket, az asztaltársaságot viszont emiatt nem akartam otthagyni. A felszolgálók egyikünknek rossz főételt hoztak ki, nem azt, amit rendeltünk, ami persze nem nagy ügy, mert kicserélték, viszont ez is azt jelezte, hogy nem igazán figyeltek a vendégekre.
A desszert szintén nem volt nagy szám, egy almás pite-kocka szerűség, vanília sodóval, pici volt a süti, és főleg tésztából állt, ami nem volt rossz, de jó sem, megettük, elfogyott, ennyi... mély nyomot nem hagyott bennem.
4 menüért és 4 italért (víz, Cola) szervizdíjjal együtt 9000 Ft-ot fizettünk. Ár-érték arányban azt gondolom, nem volt valami kedvező ebéd, mert ennyiért vagy ennél akár olcsóbban is, a környéken tudtunk volna több helyen is jobbat enni.
Budapest Bisztró Csárda Budapest - EgyébBudapest Bisztró Csárda Budapest - Külső képBudapest Bisztró Csárda Budapest - EgyébBudapest Bisztró Csárda Budapest - Étel/italBudapest Bisztró Csárda Budapest - Étel/italBudapest Bisztró Csárda Budapest - Étel/italBudapest Bisztró Csárda Budapest - Külső képBudapest Bisztró Csárda Budapest - Étlap/itallapBudapest Bisztró Csárda Budapest - Étlap/itallapBudapest Bisztró Csárda Budapest - Étlap/itallapBudapest Bisztró Csárda Budapest - Külső kép

Budapest Bisztró Csárda további értékelései

2020.01.07barátokkal
Párommal és egy házaspárral voltunk itt 2019 decemberében. A hely tele volt külföldiekkel, magyar szót alig hallottunk. Fent kaptunk asztalt, a környezet tetszett. A hely tele volt, látszott, hogy szét vannak esve a dolgozók, elég sokat kellett várni, mire foglalkoztak velünk. Én marha pörköltet...
2015.12.11üzleti partnerrel
Brit üzleti partnerekkel érkeztem egy húzós tárgyalási nap után levezetőként. Jól sikerült, úgy éreztem, mindenki el tudta magát engedni az esti program alatt. Vendégeink nem feltétlenül összeillő, de magyar ételeket rendeltek: gulyáslevest és töltött káposztát. Utóbbi igen kis adag volt, ám...
2014.08.17gyerekekkel
Családi reggelit terveztünk. Előzetesen megnéztem az étterem weblapján lévő étlapot. Kifejezetten a hagymás pirított csirkemáj miatt mentünk oda. Sajnos rögtön kiderült, hogy az nincs az étterem "valódi" étlapján. Végül angol reggelit, és aszalt gyümölcsös müzlis joghurtot választottunk. Nem...
Két Korona Hotel Balatonszárszó - Pünkösdi hosszú hétvége a Balatonon
Pünkösdi hosszú hétvége a Balatonon
05.17-20.
Két Korona Hotel Balatonszárszó
Ensana Thermal Aqua Hévíz - Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással
Wellness élmények all inclusive ellátással, előfoglalással