Üzleti vacsora brit vendégekkel

Budapest Bisztró Csárda BudapestBudapest Bisztró Csárda Budapest a térképen

2015. decemberben, üzleti partnerrel járt ittÉrtékelt: 2015. december 11.
Brit üzleti partnerekkel érkeztem egy húzós tárgyalási nap után levezetőként. Jól sikerült, úgy éreztem, mindenki el tudta magát engedni az esti program alatt. Vendégeink nem feltétlenül összeillő, de magyar ételeket rendeltek: gulyáslevest és töltött káposztát. Utóbbi igen kis adag volt, ám annál szebben volt tálalva, az illata pedig fenséges volt, egy méterről isteni volt...
A kiszolgálás remek, nem kellett várni sokat, míg valaki észrevette, ha kívánságunk volt.
Összességében nagyon rendben volt (bár nem én fizettem), ár-érték arányával sem volt sok kifogás.

Budapest Bisztró Csárda további értékelései

2020.01.07barátokkal
Párommal és egy házaspárral voltunk itt 2019 decemberében. A hely tele volt külföldiekkel, magyar szót alig hallottunk. Fent kaptunk asztalt, a környezet tetszett. A hely tele volt, látszott, hogy szét vannak esve a dolgozók, elég sokat kellett várni, mire foglalkoztak velünk. Én marha pörköltet...
2015.05.26kollégákkal
Munkatársakkal jöttünk el ide ebédelni hétköznap ebédidőben. Elég népszerű hely ilyen időtájt, elsősorban a környékbeli nyakkendős, ill. kiskosztümös irodisták, bankárok közkedvelt éttermének látszik. A pénztárcakímélő megoldást választottuk, mivel az aznapi menü szimpatikusnak tűnt a leírás...
2014.08.17gyerekekkel
Családi reggelit terveztünk. Előzetesen megnéztem az étterem weblapján lévő étlapot. Kifejezetten a hagymás pirított csirkemáj miatt mentünk oda. Sajnos rögtön kiderült, hogy az nincs az étterem "valódi" étlapján. Végül angol reggelit, és aszalt gyümölcsös müzlis joghurtot választottunk. Nem...