Családi reggeli

Budapest Bisztró Csárda BudapestBudapest Bisztró Csárda Budapest a térképen

2014. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. augusztus 17.
Családi reggelit terveztünk. Előzetesen megnéztem az étterem weblapján lévő étlapot. Kifejezetten a hagymás pirított csirkemáj miatt mentünk oda. Sajnos rögtön kiderült, hogy az nincs az étterem "valódi" étlapján. Végül angol reggelit, és aszalt gyümölcsös müzlis joghurtot választottunk. Nem csalódtunk. Az ételek mennyeiek voltak, minőségi alapanyagokból készültek. A felszolgáló kicsit furcsa figura volt, de ettől függetlenül kedves és figyelmes. Nagyon színvonalas, hangulatos hely. Ja, és abszolút gyerekbarát!!!

Budapest Bisztró Csárda további értékelései

2020.01.07barátokkal
Párommal és egy házaspárral voltunk itt 2019 decemberében. A hely tele volt külföldiekkel, magyar szót alig hallottunk. Fent kaptunk asztalt, a környezet tetszett. A hely tele volt, látszott, hogy szét vannak esve a dolgozók, elég sokat kellett várni, mire foglalkoztak velünk. Én marha pörköltet...
2015.12.11üzleti partnerrel
Brit üzleti partnerekkel érkeztem egy húzós tárgyalási nap után levezetőként. Jól sikerült, úgy éreztem, mindenki el tudta magát engedni az esti program alatt. Vendégeink nem feltétlenül összeillő, de magyar ételeket rendeltek: gulyáslevest és töltött káposztát. Utóbbi igen kis adag volt, ám...
2015.05.26kollégákkal
Munkatársakkal jöttünk el ide ebédelni hétköznap ebédidőben. Elég népszerű hely ilyen időtájt, elsősorban a környékbeli nyakkendős, ill. kiskosztümös irodisták, bankárok közkedvelt éttermének látszik. A pénztárcakímélő megoldást választottuk, mivel az aznapi menü szimpatikusnak tűnt a leírás...
Fried Kastély Hotel Simontornya - Legjobb ár
Fried Kastély Hotel Simontornya
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással