kecskesajt, libamáj, sajttorta

Búsuló Juhász Étterem BudapestBúsuló Juhász Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2013. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2013. május 24.
Kuponnal vacsoráztunk, zenészekhez közeli asztalt kaptunk, majdnem teltház volt. Az ételek ízletesek, látványosak voltak, nagyon pozitív élményekkel gazdagodtunk. Nem rendszeresen járunk ide, de vissza fogunk térni. Az ár-érték aránya lehetne talán jobb is, hasonló színvonalú helyen, hasonló menüért fizetünk annyit, mint itt a kuponos kedvezménnyel..A kiszolgálás figyelmes volt, de nem tolakodó. A zenész párost muszáj kiemelni, fantasztikusan játszottak, megalapozták az est emlékezetességét.

Búsuló Juhász Étterem további értékelései

2021.02.09gyerekekkel
Habár most a vírushelyzet miatt nem áll módunkban az egyik kedvenc éttermünkben ebédelni, legalább van időnk egy jó értékelést írni a csapatnak biztatás ként! Nekünk eddig mindig nagyon ízlett itt minden. Igazi “Gourmet” jellegű, Kiváló ételek, nagyon kedves és professzionális...
2019.05.14egyedül
A legjobb budapesti étterem között számon tartott Búsuló Juhász Étterem meglátogatása szintén a régóta tervezett programok között szerepelt. A helyszín eleve impozáns: a Citadella lábánál, csodálatos panoráma a városra az ablakokból, mindehhez ez egy elegáns, igényes, dekoratív belső tér....
2018.10.31barátokkal
Mióta Pongrácz Tamás átvette a Búsuló Juhász üzletvezetői posztját, nagyon vágyam arra, hogy megnézzem, mit tud a hely. Amikor közel két évtizede itt jártam középszerű volt az étterem, sőt, a tiramisu savanyú volt. Nem tudom, Tamás ott dolgozik-e még, a Maligánban ismerkedtünk meg a kétezres évek...