Átlag feletti, egyedi hangulatú hely

Chagall Restaurant BudapestChagall Restaurant Budapest a térképen

Kiváló 2015. júliusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. július 12.
A Café Chagall az a hely, ahol igen hamar jó viszonyba kerültünk a felszolgáló személyzettel, ehhez persze hozzájárult egy jóbarátom is, aki arrafelé lakik és szinte törzsvendég.
Mivel kint erősen sütött a nap s az árnyékos asztalokat már elfoglalták, bent ültünk le. A beltér hangulatát a jeles névadó festő repro-i határozzák meg, s a zene sem rossz. Délben jó áron mérik a menüt, tán 1000 forint a két fogás, aznap épp gombakrémlevest kínáltak és rakott kelt, mindkettő tisztességes házias fogásnak bizonyult, meg voltunk velük elégedve.
Az á la carte étlaphoz ezúttal csak egy desszert erejéig nyúltunk, mert volt még néhány célpont előttünk. Évekkel ezelőtt ettem az étlapról is néhány (t)ételt, melyek rendben találtattak, akárcsak most a répatorta, amit kértem. Jó kis középvonalas, valamivel az átlag feletti hely a Chagall kulinárisan, ha a jó hangulatot és a jó kiszolgálást is hozzávesszük, akkor kifejezetten vonzó célpont. Számunkra az összélmény mindenképp 5 szívecskés.
Chagall Restaurant Budapest - BelsőChagall Restaurant Budapest - Étel/italChagall Restaurant Budapest - Étel/italChagall Restaurant Budapest - Étel/italChagall Restaurant Budapest - Étlap/itallap

Chagall Restaurant további értékelései

2017.10.11kollégákkal
Külföldi kollégáinknak általában a környező szállodákban foglalunk szobát, ők ragaszkodtak hozzá, hogy egyszer itt együnk együtt, mert ők nagyon szeretik...nos, engedtem nekik. Valóban jó étterem ez. Igényes, letisztult belső térrel, nyugodt sétáló utcára néző terasszal. Négyen érkeztünk,...
2016.09.08kollégákkal
Régebben gyakrabban ebédeltünk itt a kollégákkal, azután valahogy elmaradoztunk, pedig nem volt baj az étteremmel, csak az új helyek mindig előtérbe kerültek, mindig volt valami más "felfedezendő". Most ismét visszatértünk, és abszolút pozitív élményekkel távoztunk. Még mindig van igen kedvező...
2014.05.11barátokkal
A munkahelyemhez elég közel esik az az étterem, így többször előfordult már, hogy munkatársakkal vagy valamelyik barátnőmmel itt ebédeltünk. Hétköznapokon elég kedvező áru menüket is kínálnak, amely levesből + főételből áll, 3. fogásként extra ár mellett még desszertet is lehet választani. A...
Világos Hotel Balatonvilágos - Nyári csobbanás Balatonvilágoson
Nyári csobbanás Balatonvilágoson
05.31-09.07.
Világos Hotel Balatonvilágos
Portobello Hotel Esztergom - Wellness pihenés félpanzióval
Wellness pihenés félpanzióval
Portobello Hotel Esztergom
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással